V
"vieras"
Vieras
Mun mielestä kyllä veitsillä silpominen kuoliaaksi on vähintään yhtä järkyttävää kuin raiskaus. Yök. En hurraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No lienee ollut tyhmä, kun ei ymmärtänyt, ettei pedofiili ole kovin arvossaan vankilassa. Oisi ollut hiljaa.
Mitenkään pedareita puolustelematta, oisko teidän reaktio ollut sama jos murhattu ois istunut vaikka talousrikoksesta? Entä murhasta? Entä jos tää "uhri" ois kostoks raiskattu vankilatovereiden toimesta, oisitteko hurranneet?
Mitä sitten? Sääliä, että voi voi pedofiiliparka kun koki julman ja väärän kohtelun?
Mitä pitäisi tuntea tai ajatella, jos joku pedofiili tapetaan vankilassa toisten väärintekijöiden käsissä kehuskellessaan nuoren tytön panopuuhia?
No voi nyt helvetti. Onko pikkuisen eri asia?? Rinnastat somalit ja pedofiilit?
Mun mielestä on aika etovaa verrata väkivaltaista pedofiilia ja talousrikollista.
Rikollisiakin on niin eri tasoisia.
En sanonut ettei saisi tuntea tai ajatella, mutta et kai sä jokaista ajatustas muutenkaan huutele pitkin kyliä, saatika että siitä pitäis oikein mammapalstalla riemuita...
Vaikka kuinka yrittäisin niin en kyllä saa mitään nautintoa siitä ajatuksesta, että jotain pedofiilia (tai ketään muutakaan) kidutetaan tolla tavalla. :x En vaikka kuvittelisin siihen tilalle jonkun uhriksi joutuneen läheiseni raiskaajan.
Voi hyvä lapsi, vertasinko minä? En, vaan annoin eri vaihtoehtoja juurtikin siksi että tiedän ihmisten arvottavan eri tyyppisistä rikoksista istuvat eri tavalla. Se oli se pointti joka sulta meni heilahtaen ohi.
Vaikka kuinka yrittäisin niin en kyllä saa mitään nautintoa siitä ajatuksesta, että jotain pedofiilia (tai ketään muutakaan) kidutetaan tolla tavalla. :x En vaikka kuvittelisin siihen tilalle jonkun uhriksi joutuneen läheiseni raiskaajan.
Voi hyvä lapsi, vertasinko minä? En, vaan annoin eri vaihtoehtoja juurtikin siksi että tiedän ihmisten arvottavan eri tyyppisistä rikoksista istuvat eri tavalla. Se oli se pointti joka sulta meni heilahtaen ohi.
En mäkään varsinaista nautintoa saisi, mutta mieluummin sallisin tuntemani pedofiilit tapettaviksi kuin muutaman vuoden tuomiolle ja sen jälkeen iloisena jatkamaan (rikollista)elämäänsä, urhien ollessa edelleen sisäisesti aivan rikki.
No eikö tämä ole ihan päivänselvä asia?
Tottakai sitä lokeroidaan kumpi on pahempaa pedofiili vai talousrikollinen vai tapavaras tjms. Näin se on vankilassakin, eikä oikeastaan kuin vain typerä ihminen ala kehuskelemaan pedofiilijutuillaan vankilassa, kun on tieto, että pedofiileja ei edes siellä arvosteta pätkääkään. Siellä kun on näitä murhaajia muutenkin, niin samallahan ne siinä yhden kehuskelija pedofiilin tappaa siinä sivulla...