13-vuotiaan tytön raiskauksesta tuomittu vanki surmattiin erittäin raa'asti vankilassa Britanniassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24753699]Mun mielestä kyllä veitsillä silpominen kuoliaaksi on vähintään yhtä järkyttävää kuin raiskaus. Yök. En hurraa.[/QUOTE]

No onhan se tietenkin kauheaa, ällöttävää ja järkyttävää, mutta tässä kohtaa voisi varmaankin sanoa, että paha sai palkkansa.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Mitenkään pedareita puolustelematta, oisko teidän reaktio ollut sama jos murhattu ois istunut vaikka talousrikoksesta? Entä murhasta? Entä jos tää "uhri" ois kostoks raiskattu vankilatovereiden toimesta, oisitteko hurranneet?

Miehenä voin sanoa että nuo lastenraiskaajat joutaisi kaikki kiikkumaan.. Ja en kyllä vähättele muitakaan raiskaajia, joten tuomiot voisivat olla paljon kovempia mitä nyt ovat. Kieltämättä tuossa uutisessa tulee mieleen että oikeus tapahtui, en usko että raiskauksen uhrin ja omaisten mielestä tuo 4.5v linnaa oli riittävä rangaistus lapsen elämän pilaamisesta.. Ja kyllähän tuo tulee valtiollekkin halvemmaksi, jolleivat joudu tälle murhatun lastenraiskaajan perheelle makselemaan korvauksia..

Pedofiili on sairas, samoin ne hänet murhanneet. Näin ei saisi sanoa, mutta mun mielestä on myös sairasta nauttia ja saada jotain kiksejä siitä, että joku kokee kidutusmurhan. :x

Mitä sitten? Sääliä, että voi voi pedofiiliparka kun koki julman ja väärän kohtelun?

Mitä pitäisi tuntea tai ajatella, jos joku pedofiili tapetaan vankilassa toisten väärintekijöiden käsissä kehuskellessaan nuoren tytön panopuuhia?

En sanonut ettei saisi tuntea tai ajatella, mutta et kai sä jokaista ajatustas muutenkaan huutele pitkin kyliä, saatika että siitä pitäis oikein mammapalstalla riemuita...

En sanonut ettei saisi tuntea tai ajatella, mutta et kai sä jokaista ajatustas muutenkaan huutele pitkin kyliä, saatika että siitä pitäis oikein mammapalstalla riemuita...

Vaikka kuinka yrittäisin niin en kyllä saa mitään nautintoa siitä ajatuksesta, että jotain pedofiilia (tai ketään muutakaan) kidutetaan tolla tavalla. :x En vaikka kuvittelisin siihen tilalle jonkun uhriksi joutuneen läheiseni raiskaajan.

Pedofiilit ei multa saa myötätuntoa, toivottavasti tämä pelottelee jonkun vapaalla jalalla olevan pedofiilin pitämään sen pöksyissään.

Mitähän mahtaa se tyttö tästä kaikesta ajatella, varmaan olisi halunnut päästä koko jutusta eroon jo... toivottavasti ei ainakaan syyllisyyttä tunne.

Vaikka kuinka yrittäisin niin en kyllä saa mitään nautintoa siitä ajatuksesta, että jotain pedofiilia (tai ketään muutakaan) kidutetaan tolla tavalla. :x En vaikka kuvittelisin siihen tilalle jonkun uhriksi joutuneen läheiseni raiskaajan.

En mäkään varsinaista nautintoa saisi, mutta mieluummin sallisin tuntemani pedofiilit tapettaviksi kuin muutaman vuoden tuomiolle ja sen jälkeen iloisena jatkamaan (rikollista)elämäänsä, urhien ollessa edelleen sisäisesti aivan rikki.

Voi hyvä lapsi, vertasinko minä? En, vaan annoin eri vaihtoehtoja juurtikin siksi että tiedän ihmisten arvottavan eri tyyppisistä rikoksista istuvat eri tavalla. Se oli se pointti joka sulta meni heilahtaen ohi.

No eikö tämä ole ihan päivänselvä asia?

Tottakai sitä lokeroidaan kumpi on pahempaa pedofiili vai talousrikollinen vai tapavaras tjms. Näin se on vankilassakin, eikä oikeastaan kuin vain typerä ihminen ala kehuskelemaan pedofiilijutuillaan vankilassa, kun on tieto, että pedofiileja ei edes siellä arvosteta pätkääkään. Siellä kun on näitä murhaajia muutenkin, niin samallahan ne siinä yhden kehuskelija pedofiilin tappaa siinä sivulla...

No toi tyyppi ois istunut neljä vuotta. Mitäs sen jälkeen? Moniko nuori tyttö/ lapsi ois joutunut pedofiilin uhriksi? Tuskin se ois "parantunutkaan" himostaan nuoria tyttöjä tai lapsia kohtaan ton neljän vuoden aikana.

Kuolemalle ei saisi koskaan hurrata, enkä mä hurrakaan mutta ton pedofiilin kuolema saattoi pelastaa monta nuorta kamalalta kohtalolta. Ja se on hyvä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
En mäkään varsinaista nautintoa saisi, mutta mieluummin sallisin tuntemani pedofiilit tapettaviksi kuin muutaman vuoden tuomiolle ja sen jälkeen iloisena jatkamaan (rikollista)elämäänsä, urhien ollessa edelleen sisäisesti aivan rikki.

Ei niitä vapaiksi pitäisikään laskea vaan loppuiäkseen vankilaan etteivät enää ikinä vahingoita muita.

Olen kärsinyt itse seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena mutta olen toipunut terapian avulla. En toivo enää pahaa tekijälle. En yhtään hyväksy tekoa ja on oikein että hän sai rangaistuksen, mutta voin antaa anteeksi. Vihaamalla satuttaa vaan itseään. Vaikka olisi syytäkin vihaan.

Niinpä. Mulle kävi tässä vähän aikaa sitten niin, että mun hyvä kaveri paljastui julmaksi sarjaraiskaajaksi. En ois koskaan uskonut ks. tyypistä moista, ja vaikka olen todella vihainen hänen teoistaan, en silti voi toivoa hänelle mitään pahaa tapahtuvan. Samoin isäpuoleni teki minulle pahaa kun olin pieni, olen katkera, mutta en silti kaipaa kostoa.

No eikö tämä ole ihan päivänselvä asia?

Tottakai sitä lokeroidaan kumpi on pahempaa pedofiili vai talousrikollinen vai tapavaras tjms. Näin se on vankilassakin, eikä oikeastaan kuin vain typerä ihminen ala kehuskelemaan pedofiilijutuillaan vankilassa, kun on tieto, että pedofiileja ei edes siellä arvosteta pätkääkään. Siellä kun on näitä murhaajia muutenkin, niin samallahan ne siinä yhden kehuskelija pedofiilin tappaa siinä sivulla...

Niinhän sen pitäis mutta eipä tuo yksi sitä silti tajunnut. :D

Ja kyllä mä tiedän minkälainen arvomaailma vankilassa on, itseasiassa vähän liiankin hyvin. Ja senhän takia pedarit ja raiskaajat istuukin suomessa pelkääjien puolella, jotta säilyisivät hengissä. Darwin awardinhan tämä uhri tässä jutussa ansaitsisi, en mä sitä kiistä millään tavalla.

Ihan siltäkin kannalta vaan, että sekin (paha) mies on (ollut) jonkun poika. Silläkin on (ollut) äiti joka on ehkä rakastanut sitä ja halunnut sille hyvää. Ei varmaan voinut kuvitellakaan että hänen poika tekisi tuollaista. Ja sitten se pilaa elämänsä (ja äitinsa ja muun perheen elämän) tuhoamalla viattoman uhrin elämän. Se paha ihminen on myös tavallaan uhri. Se oli paha ihminen jostain syystä, mutta sekin oli ihminen.