13-vuotiaan tytön raiskauksesta tuomittu vanki surmattiin erittäin raa'asti vankilassa Britanniassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä noi paljoa saa, veikkaan mä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011100414506738_uu.shtml
Bussikuskin hakkaamisesta tuomio tänään
Tiistai 4.10.2011 klo 00.29
Helsingin käräjäoikeus antaa iltapäivällä tuomionsa bussinkuljettajan pahoinpitelyjutussa.
Syyttäjä vaatii 18-vuotiaille miehille vähintään viittä vuotta vankeutta.
Puolustuksen mielestä ehdollinen tuomio riittää.

[QUOTE="vieras";24754056] sekä vakavan vamman tuottajat eivät ole minun silmissäni enää ihmisiä, ihan oikein jos semmoset tapetaan pois.[/QUOTE]

Entäs jos vakavan vamman tuottaa vahingossa (eli toisin sanoen rikosnimike olisi vammantuottamus)?

[QUOTE="hah";24756067]ihan oikein,oon monesti haaveillu että pääsisin pyövelin toimeen noita rikkaruohoja karsimaan![/QUOTE]

älä etuile jonossa. :D

Jos joku mun lapseni raiskaisi mä olisin ekana sen hammasharjan kanssa sohimassa. :mad:

Mä ymmärrän kyllä että joku varastaa. Ymmärrän senkin että joku ajaa humalassa, ja talousrikoksetkin. Mutta että joku raiskaa LAPSEN, se on jotain niin kuvottavaa että multa ei sympatiapisteitä heru. Ihan kiva että joku jaksaa silti puolustella tuollaista ihmiskunnan pohjasakkaa. Mä en valitettavasti ole niin hyvä ihminen.

Kuka tässä sitä pedofiiliä on puolustanut? Onko se pedarin puolustamista että kauhistuttaa kun ihmiset hurraa murhaajille? Kukaan meistä kummastelijoista ei käsittääkseni oo sanonut että hyväksyis hänen tekonsa, päin vastoin. Onhan se totta että nyt hän ei pääse enää vahingoittamaan muita lapsia, mutta musta sen pitäis olla yhteiskunnan hoidettava asia, ei toisten rikollisten.

Kuka kyselee noin tyhmiä, että olisiko talousrikoksen tekijälle ollut oikein sama kohtalo???

Talousrikolliselle on oikein istua vankilassa. Mutta pedofiilille on oikein kidutus ja silpominen.