Minulla alkoi tämä tauti tosi rajulla yskällä, pään säryllä ,ja lievällä kuumeella, 37 asteen molemmin puolin.Akuutti pahin vaihe kesti viikon verran, sen jälkeen yskä jatkui,ja kurkku tuli kipeäksi, sitä kuulostelin viikon verran,ja jatkuvasti oli alilämmön puolella,sekä muutenkin sairas olo yskineen päivineen. Oletin että kyseessä on tavallinen flunssa,kun olo ei parantunut hakeuduin lääkäriin,otettiinkin heti Mykoplasma (n.4.vkkoa taudin alusta) kokeet,jonka vastaus ei ollut selkeä,mutta voi olettaa tuloksen perusteella,että olis ko.tauti. Sain lääkkeeksi Doximet 100mg. kesto 15pv.,ja yskänlääkkeet Codesan,ja Medipecht. Nyt
on viikko lääkitystä takana,ja yskä on hellittänyt ,mutta jatkuva alilämpö riivaa,vaihtelee n. 35,4-36,5 välillä,ja olo on kuin kuumeessa konsanaan.Saapas nähdä meneekö tällä,vai täytyykö hakea lisää lääkkeitä,epäilen? Empä ole moista ennen kokenut. Olen 59v,ja harrastanut kuntoilua kaiken ikäni.Ei kovin lhduttavalta näytä kun lukee näitä juttuja tästä taudista täältä palstalta.Ilmeisesti oma kroppa on ylikuormittunut, ei jaksa taistella pöpöjä vastaan,koska ei kuume nouse,vaan keho reagoi alilämmöllä.Kuinka vaarallista on jatkuva alilämpö,ja onko jollain ollut keuhkokuumetta joka olis täysin alilämmöllä? Toivon kaikille muillekkin ,kuin myös itselleni paranemista moisesta taudista,ja lääkäreille viestä, että heti ajoissa kokeisiin,ja tarpeeksi tehokas lääke heti käyttöön,sekä kunnon sairauslomat potilaille. Vinkkiä myös sairastuneille,menkää ajoissa lääkäriin,itse odotin liian kauan,ja kertokaa epäilyistä. Tästä taudista puhutaan,ja uutisoidaan aivan liian vähän ottaen huomioon,kuinka paljon tämä aiheuttaa harmia kansalaisten keskuudessa. Tsemppiä kaikille!