V
"vieras"
Vieras
Paljonko maksaisit muutamia kertoja käytetystä turkoosista Pususammakko-froteehaalarista kokoa 86/92cm? Onko eroa paljonko maksaisit siitä huuto.netissä tai paljonko maksaisit siitä kirpparilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä noista haalareista olen nähnyt maksettavan parhaimmillaan melkein 70e. Enkä yhtään ihmettele, koska Me&i -vaatteet on todella laadukkaita! Mallisto on saatavilla vain sen kauden (kevät/syksy) eikä niitä vaatteita enää sitten valmisteta. Itse käytän aika pitkälti pelkkää me&i:ta, sillä kun satsaa kerran sen 30e esim. housuihin, niin ne menevät lapselle (mun ainakin) sen pari vuotta, vähintään. Vaatteet on valmistettu siten, että voi ostaa liian ison koon ja pitää sitä pitkään (esim. resorit on käänteen puolelta samanlaiset kuin ulkopuolelta jne.). Lisäksi koska ovat käsintehtyjä ja laadukkaita kankaita, niin ne eivät kulu läheskään niin paljon kuin ei-me&i:t. Itse olen erehtynyt silloin tällöin ostamaan esim. h&m:ltä, mutta olen totaalisen kyllästynyt kiertyneisiin vaatteisiin, ratkenneihin saumoihin, haalistuneisiin väreihin ym. Lisäksi koska Me&i:t ovat haluttua tavaraa, niin niiden arvo vain kasvaa mitä vanhemmaksi tulevat.