Me&I Pususammakko-haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paljonko maksaisit muutamia kertoja käytetystä turkoosista Pususammakko-froteehaalarista kokoa 86/92cm? Onko eroa paljonko maksaisit siitä huuto.netissä tai paljonko maksaisit siitä kirpparilla?

Huvikseni googlasin ja löysin huutonetista suljettuna kohteena pienemmän koon tuollaisen haalarin. Lähtöhinta oli 14 euroa, ei mennyt kaupaksi. Eikä edes uuden veroinen, vaan kulumaa haarojen alueella. Järkyttävä hinta käytetystä KULUNEESTA vauvanvaatteesta... En ikinä ostais. Nyt kiinnostais tietää, paljonko nuo maksaa uutena, tietääkö joku?

Ei halpa. Ompelemalla sais halvemman ja paljon kivemman näköisen, just omanlaisensa. Mut mikä siinä maksaa, oikeasti, mikä tekee sen, että vastaavaa ei-merkkikamaa saa kaupasta vähintäänkin puolet halvemmalla? Mitä on tuossa merkissä niin erikoista?

Kyllä noista haalareista olen nähnyt maksettavan parhaimmillaan melkein 70e. Enkä yhtään ihmettele, koska Me&i -vaatteet on todella laadukkaita! Mallisto on saatavilla vain sen kauden (kevät/syksy) eikä niitä vaatteita enää sitten valmisteta. Itse käytän aika pitkälti pelkkää me&i:ta, sillä kun satsaa kerran sen 30e esim. housuihin, niin ne menevät lapselle (mun ainakin) sen pari vuotta, vähintään. Vaatteet on valmistettu siten, että voi ostaa liian ison koon ja pitää sitä pitkään (esim. resorit on käänteen puolelta samanlaiset kuin ulkopuolelta jne.). Lisäksi koska ovat käsintehtyjä ja laadukkaita kankaita, niin ne eivät kulu läheskään niin paljon kuin ei-me&i:t. Itse olen erehtynyt silloin tällöin ostamaan esim. h&m:ltä, mutta olen totaalisen kyllästynyt kiertyneisiin vaatteisiin, ratkenneihin saumoihin, haalistuneisiin väreihin ym. Lisäksi koska Me&i:t ovat haluttua tavaraa, niin niiden arvo vain kasvaa mitä vanhemmaksi tulevat.

Kyllä noista haalareista olen nähnyt maksettavan parhaimmillaan melkein 70e. Enkä yhtään ihmettele, koska Me&i -vaatteet on todella laadukkaita! Mallisto on saatavilla vain sen kauden (kevät/syksy) eikä niitä vaatteita enää sitten valmisteta. Itse käytän aika pitkälti pelkkää me&i:ta, sillä kun satsaa kerran sen 30e esim. housuihin, niin ne menevät lapselle (mun ainakin) sen pari vuotta, vähintään. Vaatteet on valmistettu siten, että voi ostaa liian ison koon ja pitää sitä pitkään (esim. resorit on käänteen puolelta samanlaiset kuin ulkopuolelta jne.). Lisäksi koska ovat käsintehtyjä ja laadukkaita kankaita, niin ne eivät kulu läheskään niin paljon kuin ei-me&i:t. Itse olen erehtynyt silloin tällöin ostamaan esim. h&m:ltä, mutta olen totaalisen kyllästynyt kiertyneisiin vaatteisiin, ratkenneihin saumoihin, haalistuneisiin väreihin ym. Lisäksi koska Me&i:t ovat haluttua tavaraa, niin niiden arvo vain kasvaa mitä vanhemmaksi tulevat.

?akko kommentoida sen verran, että kyllä me&i:nvaatteet haalistuu siinä missä muutkin. Ainakin bodyt ja teepparit muutamien pesujen jälkeen kaamean näköisiä. Noi velourit on kyllä ihania ja kestäviä! :) <3

Mut itse maksaisin näistä 25-30€ rippuen kunnosta

Yhteistyössä