M
masentunutko
Vieras
Pitkä tarina jonka voin kirjoittaakin jos täältä löytyisi joku joka jaksaisi jakaa ajatuksia. Vielä en ole "virallisesti" diagnoosia saanut mutta lääkkeet on jo määrätty ja ensi viikolla lääkärille aika. Vuosia kestänyt oireilu, kova romahdus ja nyt ihmettelyä että miten tähän jouduttiin. Eihän minulla mitään voi olla.. eihän masennus minuun voi iskeä. Näin ajattelin, en ajattele enää.
Miten teillä masennus oireili/oireilee? Missä vaiheessa hakeuduitte hoitoon? Oletteko "parantuneet" vai jättikö jälkiä? Miten pääsitte elämässä eteenpäin ja miten lähipiiri asian otti? Kaikkea mahdollista haluan kuulla.... jotenkin itse vaan ajattelen vieläkin että olen vaan saamaton, laiska ja huono ihminen vaikka kaikki puhuu ympärillä että kärsin todella vaikeista masennuksen oireista.
Miten teillä masennus oireili/oireilee? Missä vaiheessa hakeuduitte hoitoon? Oletteko "parantuneet" vai jättikö jälkiä? Miten pääsitte elämässä eteenpäin ja miten lähipiiri asian otti? Kaikkea mahdollista haluan kuulla.... jotenkin itse vaan ajattelen vieläkin että olen vaan saamaton, laiska ja huono ihminen vaikka kaikki puhuu ympärillä että kärsin todella vaikeista masennuksen oireista.