Ostin ticketin tähtihaalarin pojalle 5v. Ja mies sanoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonko nyt ihan kamala :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 5v pojalla on tämmöinen kera punaisten asusteiden tulevaksi talveksi:

http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6546/6546597/S0000006565277_F_W30_20110711133617.jpg

Mitäs olette mieltä? Minusta sopii pojalle oikein hyvin karvahuppuineen kaikkineen :) Kerrankin jotain kivaa ja piristävää, en tykkää niistä ainaisista tummansinisistä tylsistä eikä pidä poikakaan.

Meidän 5v pojalla on tämmöinen kera punaisten asusteiden tulevaksi talveksi:

http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6546/6546597/S0000006565277_F_W30_20110711133617.jpg

Mitäs olette mieltä? Minusta sopii pojalle oikein hyvin karvahuppuineen kaikkineen :) Kerrankin jotain kivaa ja piristävää, en tykkää niistä ainaisista tummansinisistä tylsistä eikä pidä poikakaan.

Tosi kiva! Mut palstalaisten mielestä pojalla ei saa olla karvanen huppu... Eiköhän anneta miesten ostaa urheiluhaalarit pojilleen.......

Tosi kiva! Mut palstalaisten mielestä pojalla ei saa olla karvanen huppu... Eiköhän anneta miesten ostaa urheiluhaalarit pojilleen.......

On siinä välimaastossakin onneksi jotain. Tuo vihreä on ihan eri asia kuin punainen.
Itse olen sitä mieltä että nuo karvareunukset näyttävät samantien märitä oravilta eli eivät kaunista mitään takkia tai haalaria ja on suuri bonus jos sen saa pois. Ne vaan on rumia, sillä ei ole tyttömäisyyden kanssa varsinaisesti mitään tekemistä.

Tuo Lindexin vihreä haalari on nätti :)

Mun mielestä pojan haalarissa voi olla karvareunus, oman pojan takissakin on. Mutta tuossa Ticketin haalarissa se karvareunus on kuin piste iin päällä, huutomerkki joka suorastaan korostaa haalarin tyttömäistä söpöyttä.

No tuota. Tuo haalari on kaunis, mutta jos sitä ajattelee viisivuotiaalle pojalle niin se nyt vaan on minusta todella, todella gay.

1-2 v tytöllä mitä ihanin.

Minä taas en ymmärrä, miten mikään viisivuotiaan pojan päällä oleva vaatekappale voi olla kenenkään mielestä "gay".

Itse ajattelisin vastaavassa tilanteessa, että varmaankin äidillä on karannut söpöstelymopo käsistä haalariostoksilla. Tai että lieneekö siskon/serkun vanha haalari. Tai että jaa, poika tykkää punaisesta.

Minä taas en ymmärrä, miten mikään viisivuotiaan pojan päällä oleva vaatekappale voi olla kenenkään mielestä "gay".

Itse ajattelisin vastaavassa tilanteessa, että varmaankin äidillä on karannut söpöstelymopo käsistä haalariostoksilla. Tai että lieneekö siskon/serkun vanha haalari. Tai että jaa, poika tykkää punaisesta.

Joo, mäkin hämmennyin hiukan tuosta gaysta. Ja tykkään tuosta haalarista kyllä. Itselläni on tyttö, joten on hankalaa ottaa kantaa pukisinko omalle lapselleni tuollaista. Mä en pidä ylipäätään karvareunuksista ja suosin mieluiten yksivärisiä haalareita -Molo Kidsin Rainbowia lukuun ottamatta (joka toki saattaa jonkun mielestä olla gay).

Meillä on eskarilainen poika, joka rakastaa punaista, kaikki vaatteet pitäis olla punaisia!

Mutta tuo haalari tähtineen on kyllä kovin tyttömäinen. kyllä pojalla punainen haalari voi olla, mutta sen olis muistutettava ferrarin ajohaalaria, palomiesten pukua tai selässä pitäis lukee Valtra.

Tuo on siinä rajoilla meneekö yli. Punainen haalari on pojalla ok. Tähtihaalari on pojalla ok. Karvareunushaalari on pojalla ok. Tuo vyötäröreunus on pojalla ok. Mutta kaikki yhdessä on hiinä ja hiinä. Jos pohjaväri olisi sininen, olisi täysin ok. Jos ei olisi tähtiä, olisi aika ok. Nyt on vähän kyllä ylisöpis *;) Syrämmii perään ja silleen <3 <3 juu nou ihg <3 ;)

Mutta on siinä rajoilla. Kyllä sitä voi käyttää ihan kuitenkin... Tuskin mitään ihmeitä ajattelisin jos näkisin pojan päällä, mutta nyt kun rupesin ajattelemaan niin tämmösiä putkahteli mieleen.

Ap, laita takas huutikseen myyntiin! Ettekö muista sitä ketjua jossa juuri tuosta samasta haalarista joku maksoi käytettynä jotain 160e?! Eli on siis haluttua kuosia, menee varmasti kaupaksi!

Ja ap taidat olla hieman pihalla oman poikasi kanssa, jos ostaa radikaalin värisen haalarin, tuon ikäiseltä voi jo etukäteen kysyäkin että laitatko tämän päällesi!

tsemppiä ostoksiin!

Mitään "gay"ta en osaa lasten haalareiden yhteydessä ajatella, mutta kyllä tuosta tulee heti mieleen että poika on perinyt siskonsa puvun (ja että olisi sille voinut kyllä omankin hankkia, vaikka pistämällä tuon kalliin haalarin myyntiin).

Eikä pointti siis ole karvakaulus, vaan kokonaisuus. Karvakaulun löytyy myös oman 6v poikani tämän talven takista, niin kuin viimevuotisestakin eikä se niistä tee millään lailla tyttömäisiä. Myös punaisia ulkoiluvaatteita meillä on ollut pojalla jne.

5v lasta en enää noin "toisen sukupuolen" haalariin pukisi, jos ei hän itse sitä haluaisi. Eiköhän tuonkin saa huutiksessa myytyä, hyvässä lykyssä vielä niin että ap saa voittoakin. Hankkii sitten tilalle sellaisen haalarin mistä poika itsekin tykkää.

mä katoin kans noita tähtikuvio haalareita, mä en ymmärrä mitä suunnitelioiden pääs liikkuu kun niin karseen kuvion laittaa. mut sen oon huomannu et mammat ostaa vaan merkin vuoksi, kyllä mull näkö merkkaa tosi paljon

[QUOTE="musta";24831935]En tiedä minkä näköinen on tuo haalari,mutta tiedän,että minun poikani ei laittaisi tähtikuviollista haalaria päälleen. Ei isosta rahastakaan :)[/QUOTE]

Samat sanat täällä. Aloittajan mies on ymmärtänyt paljon paremmin poikien maailmaa joten hän saisi olla ylpeä tuosta.

Kysykää edes niiltä lapsilta ensin, ennen kuin ostatte jotain naurettavaa.

juuri eilen meinasin ostaa ekan Ticketin kun oli värit ja tähdet just meidän pojan tyyliin. Tähdet oli tummaa turkoosia ja pohjaväri musta tai tummansininen joka on muuten minun inhokki värini, mutta siinä se menis, kun luulin kerta mustaksi tai siis voi ollakin musta.. Joo, mutta poika on 5v. ja varmasti olisi siitä puvusta pitänyt. Mutta haalarille ei ollut tarvetta tällä erää:( Mutta lapsi pitää tähtikuvioista paljon vaatteissa, punainen väri ehkä ei menisi tai voisi se mennäkin, isän sanomiste kyllä nykysellään voi vaikuttaa mitä haluaa päälleen. Meillähän mies käyttää vain vaaleansini/tummansini raidallisia tai ruudullisia paitoja, takit mustaa/harmaata ja housut samalla linjalla. Ei mitään värikästä päälle vahingossakaan! Itse tarjoan lapselle värikästä, poikamaista vaatetusta ja onneksi lapsi on aika samalla linjalla kanssani vielä pukeutumisen suhteen, kauhulla odotan meneekö isänsä jalanjälkiä, vai onko maku muotoutunut omaan suuntaan.

Mutta siis, mies ohjeisti minutkin eilen kaupoille kun lähdin jotain kevyempää toppaa pojalle. Niin, sanoi et älä nyt vain mitään värikästä osta, niin kuin viime talveksi! Silloin poika itse valitsi Molon raitahaalarin, rakastui siihen ja ei kuulemma olisi voinut elää ilman sitä ja oli silloin 4v., niin ja rakkaus pukua kohtaan kukoistaa ja voi hyvin vieläkin. Löysin sitten Didriksonin takin, hah kirkkaan vaaleanvihreää ja mustaa ruutukuvioina :) housuja en sitten ostanut, kun vanhat mustat on vielä ok hetken, käyn hakemassa sitten lisäksi varmaan Popin topat.

Vielä ap:lle nyt mies puhutteluun ja sanot, et kehuu haalaria lapsen kuullen, varmasti lapsikin siitä pitää, mutta jos isä sitä arvostelee negatiivisesti ja lapsi siitä pitäisi, niin voi olla ettei uskalla pukua käyttää kun ehkä haluaisi miellyttää isäänsä.

[QUOTE="vieras";24833817]juuri eilen meinasin ostaa ekan Ticketin kun oli värit ja tähdet just meidän pojan tyyliin. Tähdet oli tummaa turkoosia ja pohjaväri musta tai tummansininen joka on muuten minun inhokki värini, mutta siinä se menis, kun luulin kerta mustaksi tai siis voi ollakin musta.. Joo, mutta poika on 5v. ja varmasti olisi siitä puvusta pitänyt. Mutta haalarille ei ollut tarvetta tällä erää:( Mutta lapsi pitää tähtikuvioista paljon vaatteissa, punainen väri ehkä ei menisi tai voisi se mennäkin, isän sanomiste kyllä nykysellään voi vaikuttaa mitä haluaa päälleen. Meillähän mies käyttää vain vaaleansini/tummansini raidallisia tai ruudullisia paitoja, takit mustaa/harmaata ja housut samalla linjalla. Ei mitään värikästä päälle vahingossakaan! Itse tarjoan lapselle värikästä, poikamaista vaatetusta ja onneksi lapsi on aika samalla linjalla kanssani vielä pukeutumisen suhteen, kauhulla odotan meneekö isänsä jalanjälkiä, vai onko maku muotoutunut omaan suuntaan.

Mutta siis, mies ohjeisti minutkin eilen kaupoille kun lähdin jotain kevyempää toppaa pojalle. Niin, sanoi et älä nyt vain mitään värikästä osta, niin kuin viime talveksi! Silloin poika itse valitsi Molon raitahaalarin, rakastui siihen ja ei kuulemma olisi voinut elää ilman sitä ja oli silloin 4v., niin ja rakkaus pukua kohtaan kukoistaa ja voi hyvin vieläkin. Löysin sitten Didriksonin takin, hah kirkkaan vaaleanvihreää ja mustaa ruutukuvioina :) housuja en sitten ostanut, kun vanhat mustat on vielä ok hetken, käyn hakemassa sitten lisäksi varmaan Popin topat.

Vielä ap:lle nyt mies puhutteluun ja sanot, et kehuu haalaria lapsen kuullen, varmasti lapsikin siitä pitää, mutta jos isä sitä arvostelee negatiivisesti ja lapsi siitä pitäisi, niin voi olla ettei uskalla pukua käyttää kun ehkä haluaisi miellyttää isäänsä.[/QUOTE]

Itsekin tykkään kirkkaammista väreistä pojalla ja inhoan tummansinistä, tummaa harmaata jne. Meillä on ollut paljon kirkkaan punaista, vihreää, limeä ja oranssia käytössä. Mutta silti ns poikien vaatteita.

Tuo ap:n esittelemä haalari on niin tyttömäinen että jos itse erehtyisin sellaisen ostamaan niin varmasti mies ei antaisi sitä pojan päälle laittaa eikä missään tapauksessa suostuisi sitä lapselle "miehekkääksi" kehumaan. Enkä kyllä suostuisi itsekään. :ashamed:

Ihan kiva haalari pienelle tytölle, mutta ei enää 5v pojalle.

no en mä menisi pakottamaan 5 vuotiasta laittamaan päälle. Kyllä 5 vuotiaallakin on jo järkee päässä,
miksei ap kysynyt pojaltaan etten kuin teki päätöksen?

Jaa, mun mielestä taas selkeä tyttömäinen vaate poikalapsen päällä on aika gay. Eikä se viittaa mitenkään lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen tms, se on vaan mun käyttämä sana liian tyttömäisestä vaatekappaleesta poikalapsella.