V
"Vieras"
Vieras
no suurin osa sanna nimisistä nyt vaan on sellasia läskejä lylleröitä ja yleensä lähihoitajia
Onko? Mä en ainakaan, eikä kyllä kukaan muukaan tuntemani Sanna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no suurin osa sanna nimisistä nyt vaan on sellasia läskejä lylleröitä ja yleensä lähihoitajia
Kivan näköinen on.Mustat asusteet ja pojalle päälle. Mitäs mieltä lapsi itse on haalaristaan?
Meidän 5v pojalla on tämmöinen kera punaisten asusteiden tulevaksi talveksi:
http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6546/6546597/S0000006565277_F_W30_20110711133617.jpg
Mitäs olette mieltä? Minusta sopii pojalle oikein hyvin karvahuppuineen kaikkineenKerrankin jotain kivaa ja piristävää, en tykkää niistä ainaisista tummansinisistä tylsistä eikä pidä poikakaan.
Tosi kiva! Mut palstalaisten mielestä pojalla ei saa olla karvanen huppu... Eiköhän anneta miesten ostaa urheiluhaalarit pojilleen.......
Tuo Lindexin vihreä haalari on nätti
Mun mielestä pojan haalarissa voi olla karvareunus, oman pojan takissakin on. Mutta tuossa Ticketin haalarissa se karvareunus on kuin piste iin päällä, huutomerkki joka suorastaan korostaa haalarin tyttömäistä söpöyttä.
Mutta tuossa Ticketin haalarissa se karvareunus on kuin piste iin päällä, huutomerkki joka suorastaan korostaa haalarin tyttömäistä söpöyttä.
No tuota. Tuo haalari on kaunis, mutta jos sitä ajattelee viisivuotiaalle pojalle niin se nyt vaan on minusta todella, todella gay.
1-2 v tytöllä mitä ihanin.
Minä taas en ymmärrä, miten mikään viisivuotiaan pojan päällä oleva vaatekappale voi olla kenenkään mielestä "gay".
Itse ajattelisin vastaavassa tilanteessa, että varmaankin äidillä on karannut söpöstelymopo käsistä haalariostoksilla. Tai että lieneekö siskon/serkun vanha haalari. Tai että jaa, poika tykkää punaisesta.
Nätti haalari se minusta on, mutta omalle 5 v pojalleni en enää voisi kuvitellakaan.
3 v sitten tms kyllä.
http://kuvat2.huuto.net/9/b0/5dbd5870431da1d231b1492a4042c-orig.jpg
Jaa, mun mielestä taas selkeä tyttömäinen vaate poikalapsen päällä on aika gay. Eikä se viittaa mitenkään lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen tms, se on vaan mun käyttämä sana liian tyttömäisestä vaatekappaleesta poikalapsella.Minä taas en ymmärrä, miten mikään viisivuotiaan pojan päällä oleva vaatekappale voi olla kenenkään mielestä "gay".