E
eeeine
Vieras
päässä päiväreissulla. Aamulla soitin, että ovatko päässeet perille (lähtivät jo klo 6.30). Sain tylyä mutinaa mieheltä.. no, sitten soitin klo 16 maissa, että monelta tulevat, tartteeko tehdä ruokaa tms... Sanoi, että lähtee tunnin päästä. No kun heitä ei näkynyt, niin soitin taas, että missä ovat (ihan ystävälliseen sävyyn totta kai).. tuli vaan mieleen kauhuskenaarioita että ovat vaikka joutuneet onnettomuuteen tms...
No, ei olletkaan lähteneet ja menevät käymään vielä sukulaistädin luona. TUlevat joskus klo 22 maissa kuulemma. Lisäksi kuulin kun anoppi sanoi taustalla että "koko ajanko se soittaa".
Olenko nipo, kun toivoisin, että mulle ILMOITETTAISI tämä asia etukäteen, ja että kun ystävällisesti soitan ja kysyn, niin mulle voi puhua ystävällisesti!?
No, ei olletkaan lähteneet ja menevät käymään vielä sukulaistädin luona. TUlevat joskus klo 22 maissa kuulemma. Lisäksi kuulin kun anoppi sanoi taustalla että "koko ajanko se soittaa".
Olenko nipo, kun toivoisin, että mulle ILMOITETTAISI tämä asia etukäteen, ja että kun ystävällisesti soitan ja kysyn, niin mulle voi puhua ystävällisesti!?