Mitkä talvikengät ostaisin ekaluokkalaiselle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Vikingin goretex talvikengät oon jo ostanu, mutta pitäis olla (vähintään) toisetkin vielä. Onko kellään mitään ideaa mitkä? Mitä teidän koululaisilla on tai on ollu talvella jalassa?

Ne paljon vihatut putki Kuomat lapsen toivomuksesta, ehtii kuulema paremmin ja noppeemmin välitunnille kun ei tartte ku hypätä kenkiin. Ja viime talvena oli kyllä sen verran kylmä et kannatti ostaa kun ne on oikeesti lämpimät

Meillä lapsi on halunnut joka vuosi myös kuomat.

Täksi talveksi hällä on kahdet Vikingin coret, joista toiset ovat sellaiset "hienostelusaapikkaat" eli menevöt esim. villakangastakin kanssa. Lisäksi sitten ne Kuomat.

kuomia mä oon aatellu kun se on kyllä niistä tykänny justiin sen takia että ne on helppo pukea. Mut jos ostan Kuomat nii sitte tarvii vielä jotkut kolmannetkin kengät.

[QUOTE="vieras";24877456]Samanikäinen ilmoitti, ettei halua Kuomia, mutta oli suoertyytväinen tarrallisiin Kuomiin :D Maksoivat enemmän, mutta ovat tosi kivat ja lämpimät.[/QUOTE]

Crosseritko? :)

Meillä oli viime talvena kanssa ihan nahkasaappaat (lämmin vuoriset) ja Vikingin goret
Hyvin pärjättiin talvi
Kuomia ei ole koskaan käyttänyt, kun lapsella on niin hirveän kapea lestinen jalka, että ne melkein tippuu jalasta.

Mä olen aina ostanut lapsille päikkäri/koulukengiksi jotkut gore-tex -kengät. Täällä pk-seudulla pitää varautua siihen, että talvi on märkä, joten nuo on ainoat kengät, joilla varmasti pärjää. Kakkoskengiksi on hankittu jotkut vähän siistimmät - tosin viime talvena ne olivat "kuormasta pudonneet" "uggs"it, jotka olivat ihan älyttömän hyvät ja lämpimät. Niitä käytettiin paljon koulussakin.

Yhteistyössä