Miten suhtautua tyttökaverin kahvitteluun "panokaverin" kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarma

Vieras
Erosimme pitkästä suhteesta viimekesän alussa, jonka jälkeen naisen luo tuli käymään eräs hänen kaverinsa vierailulle. He eivät olleet nähneet toisiaan, muistaakseni 3 kertaa aiemmin juopottelun merkeissä, mutta puhuneet paljon toisilleen facebookissa.

Tietenkin tilanne kehittyi niin, että menivät naisen mukaan "melkein" sänkyyn. Eli suomeksi olivat siellä jo ja homma meni poikki syystä tai toisesta. Naisen mukaan siitä, että häntä alkoi ahdistamaan se tilanne ja meidän eromme.

Olemme palanneet nyt yhteen takaisin ja he eivät ole nähneet toisiaan. Nyt kuitenkin naisen mies ystävä on taas kaupungissa ja kysyi mahdollisuutta nähdä baareilun merkeissä. Tyttökaverini kysyi minulta miten suhtaudun asiaan, jos hän näkee häntä esimerkiksi kahvilla.

Kuitenkin sen jälkeen kun olin mielipiteeni asiaan sanonut hän kertoo, että haluaa käydä kahvittelemassa hänen kanssaan joka tapauksessa. Kuulema mielipiteelläni ei ole väliä siihen käykö hän siellä, mutta haluaa tietää että mitä ajattelen.

Itseäni asia häiritsee hyvin paljon, koska koen hänet kilpailijaksi ja muutenkaan en hirveästi arvosta sitä tilannetta, että hyppäsivät sänkyyn heti kun erosimme. Tyttökaverini oli silloin itse sanonutkin minulle, ettei aio heti alkaa mitään säätämään. Tuntuu jotenkin, etten voi asiassa häneen luottaa. Tämä tuntuu olevan ainoa asia missä en luota häneen.

Miten minun pitäisi suhtautua? Olenko ja ajattelenko vain ylimääräisiä. Vaikeutanko vain tyttökaverini elämää ja suhdettamme tämän takia?

AP: unohda koko akka ja etsi uusi tyttöystävä. Kyllä maailmassa akkoja piisaa.

Olen omasta mielestä ihan täyspäinen ja hauska, mutta ruma kuin mikä. Onneksi oma ukkoni ei ole pinnallinen.

Aika ääliö nainen. Ei sinun tarvitse sietää tuollaista. Kannattaa muistaa, että on kunnollisiakin naisia :)

Mitä paskaa? Joku seurustelukaveriko se määrää ketä saa tavata kahvin merkeissä ja ketä ei?

Kai tekin aina tottelette sitten miehiänne kun ne kieltää tyttöjenillat, marttakerhot, vanhempainillat tms. ?

Kahvi on kahvia ja pano panemista, ei niitä voi keskenään sekoittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24878279:
Mitä paskaa? Joku seurustelukaveriko se määrää ketä saa tavata kahvin merkeissä ja ketä ei?

Kai tekin aina tottelette sitten miehiänne kun ne kieltää tyttöjenillat, marttakerhot, vanhempainillat tms. ?

ellei oo kahvia ja panemista?

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24878279:

Kahvi on kahvia ja paneminen panemista, totta. Tuossa aloittajan tapauksessa voi kuitenkin miettiä, lähdetäänkö "kahville" kahvittelemisen ilosta vai kenties jostain muusta syystä.

Ei seurustelukaveri määrää, mitä saa tehdä ja ketä tavata. Parisuhteessa kannattaa kuitenkin huomioida toisen mielenrauha. Marttakerho on vähän eri asia kuin entisen panon kanssa kahvittelu.

Yhteistyössä