Joo tiedän,turhaan taas pahoitin mieleni mutta eikö mutsi ymmärrä vaikka sanon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surumieli"

Vieras
ettei tarvii kertoa jos näkee mun exää tai sen uutta muijaa jonka takia mut jätti , oli ne sitten yhes tai erikseen liikenteessä mutta mulle ei tarvii kertoa.No nyt se kuitenki oikeen soitti et näki sen naisen kaupassa ja vielä exän autolla oli liikenteessä,miks sen mulle tarvii raportoida kun muutenkin mulla vaikeeta tää ero...! Olen siinä vaiheessa et kaikki exään liittyvä satuttaa ja sitten oma mutsi vielä soittelee tollasesta.Aina ei omat mutsitkaan tajua...

sanot vaan topakammin, että evpvk eli että sinua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ex tai sen nainen tekee. eiköhän se tajua kun lopetat puhelun siihen paikkaan ku alottaa niisttä selittämään

Kysy seuraavan kerran äidiltäsi "ihan tahallasiko haluat minua satuttaa?" Ja mitä sitten vastaakin, alat kertomaan kuinka sinua loukkaa, että sinun läheisesi eivät yhtään ajattele sinun parastasi, vaan halauavat kaikki vain aiheuttaa sinulle mielipahaa ja surua.
;) Syyllistä vähän äiti parkaa huonosta olostasi, niin ehkä ensi kerralla miettii kaksi kertaa ennen kuin raportoi eksäsi liikkeitä sinulle.

[QUOTE="plop";24901156]Kysy seuraavan kerran äidiltäsi "ihan tahallasiko haluat minua satuttaa?" Ja mitä sitten vastaakin, alat kertomaan kuinka sinua loukkaa, että sinun läheisesi eivät yhtään ajattele sinun parastasi, vaan halauavat kaikki vain aiheuttaa sinulle mielipahaa ja surua.
;) Syyllistä vähän äiti parkaa huonosta olostasi, niin ehkä ensi kerralla miettii kaksi kertaa ennen kuin raportoi eksäsi liikkeitä sinulle.[/QUOTE]

no ehkä se ajattelee et kestän kun esitän siellä tosi vahvaa ja urheaa,eron jälkeen heti pillittelin siellä viikkotolkulla niin nyt en uskalla enää kun mutsi otti meidän eron tosi raskaasti ja sen et ex teki mulle niinkuin teki...muutaman kerran mutsikin oikeen sadatellu exää ihan olantakaa. Mutta tarvii vaan nyt vielä painottaa asiaa oikein kunnolla,muut lähipiirissä on tajunnu et eivät kerro jos näkee ellen sitten erikseen ite kysele ja mä en kysele,näen ite niitä ihan tarpeeks riittävästi ja se sattuu niin etten todellakaan rupea muilta kyselee et onko ne nähny niitä.

tiiättekö et mun rinnassa ihan muljahti äsken...kiittti vaan mutsille..nyt taas mietin niitä ei auta vaikka yritän tässä nyt muuta miettiä ja katella telkkaa.

no niin,nyt mulla on niin itkunen olo ja paha mieli et ei taas tule mitään,nukkumaan pitäs mennä ku herätys 5.30 mutta mene tässä nyt nukkumaan kun tietää et ex ihan tossa lähellä mutta kuitenki niin kaukana ja toisen kanssa.
Kyllä nyt saa mutsi kuulla kunniansa pitikö nyt kertoa ja pilata mun yöunet!

Miten voi päästä yli kun näkee toista vähän väliä? Tekis mieli paeta jonnekin
Vähän tuli ikäväkin sitä petturia....ja en ole ees ikävöiny enää hetkeen.

Yhteistyössä