V
"vieras"
Vieras
En muista nähneeni ikinä vauvaa ravintolassa saatika että olisin nähnyt imetystä siellä eli ei varmaan kovin yleistä. Aivan keksitty ongelma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten tuo kohderyhmä on muka tietämätön? Luultavasti yksi suurimmista ravintolapalveluita käyttävä ryhmä ja sen mielipiteet kyseessä!
Jep. Kielletään kaikki muukin toiminta, mikä ei miellytä 75% 18-20 vuotiaista....
Vaikka huoneiden siivoaminen, vanhempien seksielämä ja nopeusrajoitukset?
Alas on vajonnut Philips Avent markkinoinnissaan. Ei voi muuta todeta.
Miten tuo kohderyhmä on muka tietämätön? Luultavasti yksi suurimmista ravintolapalveluita käyttävä ryhmä ja sen mielipiteet kyseessä!
...ja silti lasten tekeminen "teini-iässä" on ok palstan mukaan. Valmiita ollaan vanhemmiksi, mutta ei vastaamaan imetystutkimukseen?
No, joo ryhmä on munkin mielestä väärä. Tai sitten mä vaan olen jäänyt ajan jalkoihin sillä mun mielestä tuon ikäiset ei kauheasti käy ruokaravintoloissa syömässä.
Niin, raahaavathan jotkut (ajattelemattomat) vanhemmat vauvansa mannerten välisille lennoillekin mukananaan..
Näinhän se on. Esim voivat vauva ja äiti matkustaa vauvan isän tai isovanhempien luokse tai liikkua äidin työn tiimoilta ...
![]()
Saattaapi olla konservatiivinen ajattelutapa, mutta mielestäni vauvan paikka ei ole äidin työmatkalla mannerten välisellä lennolla.
En tiedä onko erityisen konservatiivinen ajattelutapa vaan varmasti helposti hyvin perusteltavissakin.
Itse sen sijaan näen, että imetys (jos onnistuu) on vauvalle hyvä asia enkä muutenkaan tahtoisi jättää oikein pientä pidemmän reissun ajaksi eroon äidistään. Monia eri tapoja nähdä tuo ja kaikille niistä varmasti hyvät perustelut.
![]()
Niin, no tietysti jos ei olisi ketään luotettavaa hoitajaa, tilanne olisi eri
tai jos vauva olisi tosi pieni...
Aventin teettämä tutkimustulosJa vielä uppoaa kuin kivi veteen eräisiin.
Ravintolassa voi minun puolestani imettää, hyvin moni osaa tehdä sen niin että vilaustakaan ei näe. Miksi, oi miksi Suomessa on tällainen kulttuuri? Tosiaan sellainen avonainen paita josta näkyy melkein nännit on ok. Humalainen sammallus ja typerä käytös on hiljaisesti hyväksyttyä. Ruoasta ei saa valittaa vaan se syödään mikä eteen saadaan vaikka annos olisi väärä. Juomarahaa ei anneta mutta palvelusta valitetaan. Ja palvelukulttuuri on enemmän sitä, että asiakas pyytelee anteeksi olemassaoloaan (näissä on ristiriita, tiedän).
Mutta vauvat hei kotiin! Ja lapset. Kotona ne saa elää kuin pellossa, ja kun niistä tulee täysi-ikäisiä, ne sikailee Wanhoissa Mestareissa. Ja se on ok.
Niin, no tietysti jos ei olisi ketään luotettavaa hoitajaa, tilanne olisi eri
tai jos vauva olisi tosi pieni...
Näitäkin voi tosissaan ajatella erilailla. Minusta taas sen vauvan paikka on äidin lähellä, vaikka sitten sillä työmatkalla.