[QUOTE="a p";24918953]Tuntuu kyllä pahalta, kuitenkin kyseessä on hänen oma lapsenlapsensa. :-(
Mutt ei kai sille mitään mahda. Tuo ei kyllä hyvää tee meidän väleillemme, varsinkin kun hän sanoi että ei hänkään tarvinnut hoitajua kun olin pieni ja hän oli yksinhuoltajani. Joo olisi ehkä ollut syytä, koska jätti minut yksin kotiin usein kun lähti baariin. :-/
Minusta tooodella kylmää meininkiä enkä olisi ikimaailmassa uskonut.
Ja on minulla yksi sukulaistyttö jota voisin kysyä, onneksi tuota hoitajaa ei kovin usein tarvitse, ja välillä voin harrastukseni väliinkin jättää.[/QUOTE]
Ensinnäkin, isovanhempi ei ole automaattinen lastenhoito kone kuten palstalla moni tuntuu näin kuvittelevan

Se on vaan hyväksyttävä että isovanhempi ei halua ottaa hoitovastuuta pienestä lapsenlapsestaan ja se EI TEE YHTÄÄN HUONOMPAA ISOVANHEMMASTA kun ei halua siis hoitaa.
Huolestuttavampaa on se jos ei välittäisi olenkaan.
Ja toinen johon silmäni suorastaan pomppasi :O'
"varsinkin kun hän sanoi että ei hänkään tarvinnut hoitajua kun olin pieni ja hän oli yksinhuoltajani. Joo olisi ehkä ollut syytä, koska jätti minut yksin kotiin usein kun lähti baariin. :-/ "
Ja tuollaisen ihmisen hoitesiin olisit sitten jättämässä oman lapsesi?
Ei ole omena kauas puusta pudonnut, jos toinen jätti kotiin pienen lapsen ilman hoitajaa niin toinen on jättämässä näin vastuuntunnottoman ihmisen hoteisiin lapsensa?!
Ja vielä ITKEE kun tuo vastuuntunnoton ei halua hoitaa?
Luoja?!?!
Olisit onnellinen että isovanhempi tiedostaa ettei ole mikään (hyvä) lapsenvahti,
vaan millä saadaan tämä apeen päähän kun oma harraste on niin hemmetin tärkeä.