Jos näette naisen ratissa, ilmoittakaa poliisille niin hän saa sakot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Majuri evp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johan tuosta näkee päällepäin, että syyllinen on, eikös se jo riitä.... :whistle:

Jos siellä liikenteessä ei ole tullut mitään läheltä piti -tilannetta, miten voi muistaa jonkin tietyn auton aamuruuhkasta ja vielä niin, että osaa kommentoida välissä olleen useita autoja? Ihmettelen
 

Yhteistyössä