Johan tuosta näkee päällepäin, että syyllinen on, eikös se jo riitä....
Jos siellä liikenteessä ei ole tullut mitään läheltä piti -tilannetta, miten voi muistaa jonkin tietyn auton aamuruuhkasta ja vielä niin, että osaa kommentoida välissä olleen useita autoja? Ihmettelen