Minkä näköinen mies teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitsku

Vieras
Niin, otsikossahan se jo tulikin! Minkä näköinen teidän mies on? Voi toki kuvankin laittaa jos uskaltaa :)

Minun mieheni on 175cm, aika hoikka. Lyhyt, ihan tumma siilitukka, ei partaa/viiksiä. Tummanruskeat silmät ja aika suuret huulet. Pukeutuu tosi siististi; siisteihin farkkuihin, suoriin housuihin, kauluspaitoihin, pukuihin töissä jne.

Mites teillä, onks komeita? ;)

174-175 cm pitkä, hoikka, tummanruskeat hiukset, vihreänharmaat silmät. Siististi pukeutuu ja (yleensä) huolehtii ulkonäöstään hyvin.

Mun silmiini on ihan komea, ja on sitä joskus muutkin kehuneet.

160cm ja painaa 137kiloa.
Tollanen suht pitkä maantien värinen tukka. Ei partaaa, eikä viiksiä.
Käytää enimmäkseen gollege housuja ja verkkareita. Ja metalica t-paitaa.
Minun silmissäni mieheni on oikein komea, ja usein saa myös baarissa seuraa naisista!

Mun mies on sellainen 177cm pitkä, hoikka mutta aika lihaksikas. Vaaleanruskeat todella kiharat, paksut hiukset, jotka menee just ja just ponnarille ja vihreät silmät. Parta ja viikset, sellaiset siistit mutta rennot. Tosi hyvä kasvojen luusto, ihan täydellisen malliset kasvot. Vähän sellainen karvainen ja räjähtänyt kaunis mies. Pukeutuu rennosti ja maanläheisesti, ehkä vähän hippityylisesti mutta siististi. Nahkatakki, farkkua, tennareita, kivoja hattuja... On ihan todella hyvännäköinen.

Noin 185 cm. Lähes musta tukka, paksu ja pöyheä, jota ei leikata liian lyhyeksi. Mutta ekat charmantit harmaat hiukset jo näkyy. :D Ruskeat silmät. Käyttää töissä hyvännäköisiä pukuja, vapaa-ajalla farkkuja ja kauluspatoja. Tykkää laadukkaista kengistä ja vaatteista, mutta ei missään tapauksessa liian kalliista merkkivaatteista, joissa vaatteen merkki näkyy.

Tykkään kovasti hänen ulkonäöstään, eniten kuitenkin ihanasta luonteestaan. :)

Mun mielestä komea. Aikas lyhyt, miehekäs kroppa (leveähköt hartiat, hyvänkokoiset käsivarret), rusehtavan vihreät silmät, melko tumma suomalainen mies :). En osaa paremmin kertoa :)

179/76

Normaalivartaloinen, kasvot hyväpiirteiset (toisin kuin minulla pullaposkella) ja komeat, ruskea tukka. Välillä parta ja viikset, välillä ei. Tukka sellainen "surffitukka" eli pitkä miehen tukaksi, mutta naisen tukaksi se olisi lyhyt.

Mä ainakin tykkään mieheni ulkonäöstä :)
186cm, hoikka ja urheilullinen vartalo, erittäin hyvä peppu :D Tummat hiukset ja siniset silmät, usein semmonen pieni parransänki naamassa :P

n. 170 cm, ylipainoa jonkin verran (maha). Lyhyt siisti parta, tatuointeja muutama, vaaleahko tukka. Pukeutuu kohtalaisen muodikkaasti. Jos nyt kroppa ei oo täys kymppi, niin kasvoiltaan on söpön näköinen :).

Mun mies on isonenäinen! :D

Ja sen lisäks 180cm pitkä, hoikka mutta jäntevä, surffaritukkainen (mutta sillä on aina lippis tai pipo päässä), melko kapeakasvoinen ja omasta mielestään tosi ruma. :D (oikeasti on ihan tavallisen näköinen, ja tosi söpöinen) Pukeutuu isohkoihin vaatteisiin, mutta ei mitenkään wangsta-tyyliin. Entinen "ammatti-urheilija", joten hyvä vartalo on edelleen vaikkei nykyään juurikaan harrasta liikuntaa.

KOMEA! 186 cm pitkä ja painoa on n.79 kiloa. Lihasta on. Tummat hiukset, siniset, hieman ilkeän näköiset silmät, TODELLA paksut huulet, melko kookas ja suora nenä ja täydellinen kasvojen muoto. :)

On kyllä unelma mies! <3 Ihmetyttää miten saan niin komeita miehiä, vaikka itse en ole mikään missi... :D

Kauhean monella on kalju ja partainen mies, nam! :p Mun oma mies näyttää syöpälapselta kaljuna, eikä sille kasva parta vaikka on jo 28v, joten oon ehkä millin kade. :D Onneks mun mies on kuitenkin sisältä kultaa, sehän on tärkeintä. :heart:

Mun mies on aika lyhyt, mutta silti mua puoli päätä pidempi :D Leveä rintakehä ja hartiat, lihaksikkaat kädet (duunarin kroppa), syötävän hyvä pylly ;) , suloiset kasvot ja siniset silmät, valloittava hymy ja suorat valkoiset hampaat, siisti leukaparta, just sopivan paksut huulet, hymykuopat, keskiruskea lyhyt tukka, tatuoiti kädessä, korut molemmissa korvissa ja IHANAT vatsakarvat :p Pukeutuu siististi nahkatakkiin, huppareihin, farkkuihin, villapaitoihin ym.. Mun (ja monen monen muun) mielestä uskomattoman seksikäs ja suloinen mies :heart:

Yhteistyössä