Minkä näköinen mies teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitsku

Vieras
Niin, otsikossahan se jo tulikin! Minkä näköinen teidän mies on? Voi toki kuvankin laittaa jos uskaltaa :)

Minun mieheni on 175cm, aika hoikka. Lyhyt, ihan tumma siilitukka, ei partaa/viiksiä. Tummanruskeat silmät ja aika suuret huulet. Pukeutuu tosi siististi; siisteihin farkkuihin, suoriin housuihin, kauluspaitoihin, pukuihin töissä jne.

Mites teillä, onks komeita? ;)

hieman minua pidempi, todella karvainen , silmälasit, tukka epämääränen ja sekaisin..mutta maailman ihanin , kiltein, huomaavin ihminen kenet toistaiseksi olen tavannut :)

Sellainen rumankomea. Tummanruskeat hiukset, silmät ja tumma parta, normaalipainoinen. Arpiset kasvot ja iho(nuorena paha akne). Tommi Korpelan näköinen. Kunnollinen duunari.:)

Mun mies on 172 cm pitkä eli 13 senttiä minua pidempi. Vähän ylipainoinen muttei mikään läski. Naama ja pää muutenkin on pyöreitä, kaljuuntunut hiukan, muuten leikkaa itse hiukset kaljuksi kahden viikon välein. Ei harrasta urheilua vaan tyklkää makoilla sohvalla. Pukeutuu aina samoihin farkkuihin (omistaa vain yhdet) ja vaihtelee puseroissa kolmen Dressmannin kaulus-T-paidan välillä, tosin kotona on repaleisissa boksereissa. Ulkona pukeutuu tuulitakkiin. Silmälasit ja ajoittain vähän kehnosti ajeltu parta. Tyylitön sohvaperuna, ja sen kyllä huomaa. MUTTA:

Se on maailman rakastavin ja hellyyttävin mies, aivan selvästi rakastaa mua vaikka mikä tulisi. Miettii, mitä toivon ja osaa ostaa esim. tosi kivoja synttärilahjoja. Ei vaadi mitään eikä koskaan moiti mua vaan kunnioittaa mun toiveita ja valintoja. Ei moiti mua vaikka en itsekään ole mikään ruusu :) Sillä on ihan hassu huumorintaju ja tykkään kun aamulla yhtaikaa herätään ni se heti hymyilee mulle ja käpertyy kylkeen. Tykkää pitää hyvänä ja pussaa aina aamulla herättyä, töihin lähtiessä ja sieltä tullessa ja illalla ennen nukkumaan menoa.

Joten viis mahasta ja kaljusta ja tuulitakista, se on IHANA ja minun silmissä maailman ihanin ja komein mies!

• Tykkää
Reactions: himpsis
tumma, iholtaankin, vihreät silmät, ei partaa, todella hyvä iho, pukeutuu pukuun (työn vuoksi), 186cm, miellyttää naisten silmää ;) ja housuista löytyy paksumpi meisseli kuin oma ranteeni... ;) Täydellinen!

182cm vaalea pellavapää :) tosin viime aikoina ajanut sen siiliksi :) pieni "leukaparta" ja viikset. Normaalikokoinen, pieni pömppömaha. :) Voimakas kun härkä minkä huomaa kyllä käsistä ja hartioista :) Työssä työ vaatteet (työhaalari) kotona kotivaatteet (kalsarit ;)) ja kylässä/matkalla hienot vaatteet (bootsit, kauluspaita, farkut/suorat housut ja hattu) :) Mies minun makuuni <3

[QUOTE="Tuija";24944011]Rikas somalimies. Dolce&Gabbanan puku ja Patek Philippe kello. Jumalaton elin. Ihana ja huumorintajuinen sekä viisas (4 akateemista loppututkintoa USAsta).[/QUOTE]
Ja sitten heräsit? :laugh:

Mun iso, paha vartijasetä jolla on mahtavan jäänsiniset silmät ja syötävät huulet :heart:
Onhan sillä hitusen jo kertynyt vatsaa ja kaksoisleukaa, pari ikävää luomea selässä ja hampaissakin on värjäytymiä, mutta silti mä sitä ylpeänä katselen :)

todella levetät hartia, kapea lantio ja aivan ihanan kiinteä pylly... nam... lihaksikkaat reidet ja jalat...
vaaleat luonnonkiharat hiukset (tosin pitää lyhyenä), pituutta 185cm, ihanat pusuhuulet... eli aivan ihana ja syötävän komea=)

190 cm pitkä, vähän mahaa tullut vuosien saatossa. Silmäkulmissa naururypyt. Vaaleat hiukset, vihreät silmät. Nenä murtunut lapsena pariin otteeseen ja on sen näköinenkin :D Lempeän näköinen, ihana mies.

Pituutta 186 cm, normaalipainoinen. Siilitukka, parransänki. Pitkät, tummat silmäripset,lempeät silmät, käyttää silmälaseja. Pusuhuulet. Arpia muutama. Karvaiset jalat ja tiukka pylly.

Yhteistyössä