Minkä näköinen mies teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miesystäväni on 200,5cm pitkä, ei mikään kukkakeppi, pelottavankin näköinen oudomman silmiin... uskomattoman hellä ja kiltti. Pystyt vaaleahkot hiukset ja siisti leukaparta. Ihanat silmät, ihanat kädet :heart: kaikki ihanaa.
Pukeutuu farkkuihin tai verkkareihin, tilanteen mukaan. Terkuin umpirakastunut yyhoo :)

Komee! Mun mies on n. 180cm pitkä, painaa ehkä 90kg, muttei ole lihava, lihaksia on varsinkin jaloissa kun on pelannut jalkapalloa. Peppu on aivan järisyttävän ihana! Grrr... Miehelläni kasvaa parta todella nopeaa, aamulla ajettu parta on illalla sänki. Mutta komea on kyllä parrassaan kunhan ei kasva liian pitkäksi :) Hiusraja on jo vetäytynyt aikalailla taakse, joten tukka pidetään sellaisena sänkimittaisena (on 36v)...Kokonaisuus on Mulle just täydellinen, rakastan mun miestä joka kohdasta! :)

175 cm / 75 kg, vähän keskivartaloa mutta yläkroppa on lihaksikas ja ihan työllä hankittu, ei missään salilla bodattu. Upeat olkapäät ja hartiat. NAM! Tumma tukka, tykkään erityisesti jos on vähän parransänkeä, siniset silmät, hyvät hampaat ja mieletön hymy. Korvis oikeassa korvassa. Mun silmään on seksikkäin mies ikinä ja kaiketi muutkin tykkää, ainakin mun kaverit on kehuneet ton hartioita, käsivarsia ja persettä, muutama sanonut komeaksi ja yksi oli jopa valmis vaihtamaan oman ukkonsa mun mieheen. Kaupan päälle olisin saanut 200-neliöisen omakotitalon, 3 lasta, koiran ja Nissan Micran. En vaihtanut. :whistle:

• Tykkää
Reactions: Frost in the ground
Vähän samanoloinen mies kun idunnorilla :D! Mun mies on pitkä, jaloista, selästä ja takapuolesta lihaksikas, muutoin normi. Lyhyet hiukset, parransänkeä/partaa. Komia se on ko mikä! Hampaista miinusta.

Töpselinokka, ruskeat mulkosilmät. . Pitkät laihat jalat ja lyhyt pullea torso. Maantienvärinen tukka, päältä lyhyt takaa pitempi. Nappikorvis. Kyynärtaipeissa psoriasis. Pitkät ripset. Toinen kulmakarva vajaamittanen. Pienet ja sirot jalkaterät. Poskiparta.

Vajaa 185cm pitkä, hartioita löytyy ja käsivarsia. Maailman paras pylly ja ihanin hymy. Vihreet silmät ja punertava leukaparta. Tatuointi olkapäässä, korvis ja lävistys silmä kulmassa.

Pituus noin 171 cm, painoa kai noin 75-77 kg. Painoi aiemmin 60 kg, mutta on sittemmin lihonut, tosin ihmeellistä on se, että näyttää silti yhtä laihalta kuin aiemmin sekä minua hoikemmalta muutenkin, vaikka minulla on painoindeksi alhaisempi ja harrastan liikuntaa paljon enemmän. Mustat hiukset ja ruskeat silmät. Ei ole mitenkään komea, kuten en ole minäkään kaunis. Samanlaisia petolinnun perseitä ollaan molemmat. =)

Niin ja lisään vielä, ettei pukeudu muodikkaasti. Vaatteet ovat merkittömiä ja halpoja perusvaatteita, löysiä, telttamaisia paitoja jne.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Miun mies on n 178 pitkä ja hoikka, sopivasti kuitenkin lihaksia käsivarsissa.
Pitkät, ruskeat hiukset ja ruskeat silmät, muotoiltu siisti parta, silmälasit. :heart: :p
Hevarityyppinen mies.

Mun mies on tumma, vihreäsilmäinen ja pitkä 193cm, vartalomalli on normaali. Pukeutuu useinmiten farkkuihin,t-paitaa ja kauluspaitaan. Ihanat hymykuopat ja sexy parransänki

Yhteistyössä