Onko tämä oikea ratkaisu mitä tein vai olenko hysteerinen sen papilloomavirus asian takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ahdistaa elää niin että pitää nyt joka vuos tai puol vuotta tarkailla itseä ja käydä vaikka missä:(....

Mutta mitä jos se pääsi jo suuhuun tai on mun miehen suussa, apua.

Onko se oikeasti näin ettei kaikki korkea virustyypit aiheuttaa siitä suusyöpä?
Kun se VI..TTU mehiläis läkäri todisti mulle niin hirveästi koepalan perusteella ettei mulla ole mitään vakava ja ei ole 16 eikä 18 eikä syöpä tulee ja pla pla, mutta 2muuta lääkäriä sen jälkeen jotain muuta mulle puhuivat, yks muistan jopa sanoi kun solumuutos poistetaan ei virusta enää ole, arghhh

11308.png

Voi Milanna, ei kai sulla ole jonkun sortin ahdistuneisuushäiriötä? Tuntuu, että tällaiset asiat saa ihan suhteettoman suuret mittasuhteet sun päässäsi etkä pääse niistä oikein yli, vaan ne pyörii sun ajatuksissasi ihan liikaa. Muistelen vain jotain vanhoja sikainfluenssa-aloituksiasi. Sun voisi olla hyvä käydä juttelemassa jossain ammattilaisella, niin tällaiset pelot ei hallitsisi sun elämääsi niin voimakkaasti, vaikka toki vakavia asioita ovatkin.

En tarkota missään nimessä mitenkään pahalla ja ymmärrän kyllä, että asia ahdistaa, mutta se tuntuu ahdistavan sua ihan suhteettomasti. Googleta vaikka "yleistynyt ahdisuneisuushäiriö" ja mieti, vaikuttavatko oireet tutuilta.

Joka tapauksessa tsemppiä, en valitettavasti osaa kommentoida itse aiheeseen.

On varmasti nyt ahdistuneisuuttaa ja vaikka mitä. Kun olen herkä ihminen, suhtaudun aina asioihin näin. Ei se minulle auttaa jos meen terapeutin luo puhumaan. Se tuo vaan lisää ahdistuneisuutta. Minun on nyt tärkein saada tietä mikä virus on oikeasti mun elimistössä ja miten elään etenpäin. Kun on niin ristiritainen tieto saanut ja ajatukset pyöri päässä laidasta laitaan. On se niin pahaa mieli kun kaikki lääkäritkin sanoivat mulle niin eri asioita. En tiedä minkälaiset ihmiset on täällä töissä, kun ei ne itse näköjään tietä kaikkia, jokainen puhuu miten sattu...

Älä muuten suostu alatiesynnytykseen. HPV voi tarttua vauvaan ja aiheuttaa silmäsyöpää. Ja tämä ei ole vitsi.

Mulla oli 10 v sit hpv. Virustyyppiä ei koskaan tutkittu. Oli muutoksia kohdunkaulalla, papa luokka 3. Sairaalassa leikkasivat muuttuneet alueet pois. Loppuelämä vuoden välein papassa. Tällaisessa epätietoisuudessa mä elän ja olen myös miettiny tarttuiko se kurkkuun. Kävin tossa kurkkulääkärillä vuosi sitten, käy säkin, se näkee muutokset. Mitään testiä kurkusta ei kai voi ottaa.

No ei se silmäsyöpä tulee sen takia. Jos niin olisi niin 80% ihmisillä olisi ollut sairaat lapset. Kaikki synnyttää alatienkauta eikä tuu lapsille mitään. Riski on vain silloin kun on muutoksia. Mutta minulla oli vain yks muutos joka on poistettu.

Mutta silti säikähdit mua:/

Älä tee enää uutta aloitusta asiasta huomenna, jooko? Ei se auta yhtään mitään, ei vaivaasi, ei ahdistuneisuuttasi. Lähde vaikka virkistävälle kävelylle huomenna, hemmottele itseäsi. Oikeasti, netissä(kin) voi pää mennä sekaisin, se ei ole hyvästä.

[QUOTE="vieras";24957367]Kyllä tämä on hyvin opettavainen ja varoittava tarina entisestä(?) seksialan ammattilaisesta. Kannattaa luetuttaa tyttärillä nämä jutut siinä missä Tuksun blogikin.[/QUOTE] haista jotai ja ota asiasta selvä kellä siitä on ja kellä ei, jokainen melkein kantaa sen, ei vaan kaikille se aktivoi

sä oot kummallinen ihminen, ku jaat kaikki tietos täällä. Huomionhakuisempaa ihmistä saa hakemalla hakea.

Sulla on HPV ja sillä selvä. Sen saa hoidettua. Sinuna miettisin mistä sen olisin saanu. Sukupuolitauti.

Se et sä täällä sitä puit, menee yli hilseen nii että pölähtää vaan. Ei tulis mieleenkää täällä puida näitäkää asioita.

sä oot kummallinen ihminen, ku jaat kaikki tietos täällä. Huomionhakuisempaa ihmistä saa hakemalla hakea.

Sulla on HPV ja sillä selvä. Sen saa hoidettua. Sinuna miettisin mistä sen olisin saanu. Sukupuolitauti.

Se et sä täällä sitä puit, menee yli hilseen nii että pölähtää vaan. Ei tulis mieleenkää täällä puida näitäkää asioita.

Mä kysyin ihan asiallisesti ja miten se auttaa enää tiedäkö joku tai ei, kuitenkin kaikki saivat tietä että kyseessä olin mä kun tein ensimäinen aloitus kondyloomasta harmaana

Tämä on kolmas aloitus

Niinpä. Ei ihme että koet saavasi jatkuvasti silkkaa schaissea niskaan kun jankkaat samasta asiasta/aiheesta useamman aloituksen. JOS siitä samasta aiheesta on aivan pakonomainen tarve avautua yhä uudestaan ja uudestaan, jatka sitten sitä avautumistasi siinä alkuperäisessä ketjussa.

Ja ehkä kannattaisi jatkossa myös hiukan keskittyä ja oikeasti miettiä mistä henkilökohtaisista asioistaan olisi varsinkin nettipalstalla ehkä parempi olla avautumatta ollenkaan.

Yhteistyössä