Testasin just plussaa ja olen juonut halloweenina kolme olutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plusssaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plusssaaja

Vieras
Hui kauheeta!
Testasin just plussaa ja olen juonut halloweenina kolme olutta. Onkohan tästä vaaraa lapselle? Tuleekohan siitä nyt jotenkin vajaa.
Kuinka vaarallista tuo nyt lapselle on. Pitääkö oikeasti pelätä, että on jotain muutoksia aiheuttanut?

Meinaatteko, että ylireagoin? Pelottaa nimittäin ihan oikeasti, että kuinka vaarallista se lapselle on.
Koko yön pähkäilin omantunnontuskissani, että miksi menin juomaan oluet, vaikka tiesin, että saattaisin olla raskaana. Ollaan miehen kanssa yritetty lasta.

En usko, että on haittaa. Kuitenkin vaan 3. Ehkä eriasia, jos oisit ihan kaatokännit kiskonut. Et kuitenka tienny vielä olevas raskaana ja oletan, että teit testin heti kun siinä olisi raskaus näkynyt, ennen sitä ei vissiin juominen tai röökaaminen vaikuta kun istukka ei ole vielä muodostunut. Jotenkin noin oon käsittänyt..

Älä huoli :) Minä juhlin viime vuoden vappuna oikein olan takaa ja 3.5. aamulla testasin plussan. Ja tosiaan kyse oli vähän suuremmasta määrästä alkoholia kuin 3 kaljaa. Ja ihan terve pian 10kk poika tuossa häärii ja kävelee ympäri asutoa :D Ei huolta.

No tyhmähän olet, jos juot vaikka epäilet olevasi raskaana. Noin aikaisessa vaiheessa ei ole vielä kuitenkaan mitään yhteistä verenkiertoa tms., joten voit olla huoleti. Onnea loppuraskauteen! :)

No tyhmähän olet, jos juot vaikka epäilet olevasi raskaana. Noin aikaisessa vaiheessa ei ole vielä kuitenkaan mitään yhteistä verenkiertoa tms., joten voit olla huoleti. Onnea loppuraskauteen! :)

No miehenä on vähän vaikea olla itse raskaana, mutta vaimon raskausajoilta muista neuvolan tädiltä juuri tällaisen lausahduksen. Eli tuskinpa niistä kolmesta kaljasta mitään haittaa on.

No niin olen tyhmä ja se harmittaa. Yleensä en juo alkoholia laisinkaan, mutta olimme eräissä juhlissa ja kokoajan tarjottiin jotain juotavaa ja huomauteltiin juomattomuudestani, joten kuljeskelin sitten ympäriinsä kera olut tölkin ja kolme tuli kaikenkaikkiaan juotua sinä päivänä. Yleensä emme käy tällaisissa juhlissa ja tämä oli poikkeus, enkä halunnut olla "ilon pilaaja".
Nyt sitten huolettaa. Sen siitä saa.. Tietenkin tärppää just sillon ku olet mennyt pari ottamaan...*huoh* Toivottavasti olette oikeassa,vähän helpottaa kun joku sanoo, ettei huolta. Pitänee kuitenkin neuvolaan soittaa ja kysyä..

Juu, soitin neuvolaan ja kysyin. Ei kuulemma mitään huolta, että turhaan murehdin. Juurikin selittivät tuota yhteyttä verenkiertoon. Kylläpä helpotti! En siis ole lapsentappaja enkä tahallisesti aiheuttanut pienelle ongelmia. Nyt vain siis nauttimaan plussasta. :)
Kiitoksia kaikille viisaammiille. Ja kiitoksia onnitteluista :)

Yhteistyössä