Olin puhumassa sitten tänään asiantuntijan kanssa hpvsta ja tuloksista mitä sain koepalasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hänellä 2 tytärtä ja minulla 2 ja poika tulossa:). Mies sanoi että mun lapset on hänenkin lapset ja hän kasvattaa heitä mahd hyvin ja anna kaikki tarvitseva ja hän antakin paljon rakkautta ja kaikki mitä he haluavat tai melkein:D kun rajoja pitää olla...

hdvittumitpaskaa.jpg

Voin mä stripata jos mä haluan , ei se kiellä, mutta ei haluakaan :)

Mutta tanssiryhmä siis ihan oma tai strippibaari oma on mielessä ja mies mukaana, se sanoi jos siitä haluan ei muuta kun hommiin

[QUOTE="Jonna";24990552]mies on vissiin aikas rikas kun sanoi et ota mitä tarvit tililtä? Tai sit se on ihan vitusti veloissa, jos ei vielä niin ainakin pian....[/QUOTE]

Yrityksen lainarahalla miljonääreiksi. ;)

Kenelläkään ei ole rajattomasti rahaa. Suuret tulot suuret menot, verot ja muut maksut.
Ei kukaan ole niin hölmö että vieraalle rahojansa rajattomasti antais jos ei odota mitään vastapalvelukseksi. Hänen omat biologiset lapsensa kai haluavat osansa??
En usko että on olemassa ilmaisia "lounaita".

Kenelläkään ei ole rajattomasti rahaa. Suuret tulot suuret menot, verot ja muut maksut.
Ei kukaan ole niin hölmö että vieraalle rahojansa rajattomasti antais jos ei odota mitään vastapalvelukseksi. Hänen omat biologiset lapsensa kai haluavat osansa??
En usko että on olemassa ilmaisia "lounaita".

Venakkohan on ostanut jo 4 autoakin toisen piikkiin ja vakuutukset & verot juoksevat. :D

Turhaa, sillä ei tule ikinä saamaan ajokorttia.

hauskaa, kun puhut yhteisistä rahoista. Yleensä niihin yhteisiin tuo molemmat jotain. Ja miehes oli puhune, et ex oli vaan rahan perään?? Ja sä oot??? Hah. Jotkut kysyi et näkeekö lapsesi omaa isäänsä, niin sä vaan selität miten uus heitä rakastaa.

Onko sulla vielä ne vanhat lapset vai jätitkö ne sille exälles...? ja mitä sil sun exälles kuuluu nykyään..? jäiks se sinne älvsby romuun asumaan vai? käytkö viel malibussa strippaamassa?

Exä-Matti on tavannut ihanan suomalaisen tytön ja he ovat erittäin onnellisia yhdessä! matti suree ainoastaan lapsiaan, joiden epäilee kärsivän äitinsä tilanteesta!
Mutta Matti on onnellinen kuitenkin!

Hih en mä mikään vieras ole mun miehelle vaan vaimo!:) Sekä naimisiissa hän on ensimäistä kerta elämän aikana. Vielä kerran, mun miehen puolesta saa tuhlata vaikka kaikki, hän ja mä ei vaan järkeä näe, hän ei sääli mulle mitään. Eikä meillä oo sellaista että tämä on sun kortti ja mun tili ja tämä on mun. Meillä kaikki yhteistä. Paitsi mä päätän kaikista kuitenkin, oliko se ruokaa tai kalusteet tai auto tai jopa matka. koska mies ei itse ehti ja on sentään mulla tekemiset:)

X miehellä kaikki ok, en mä hänen elämästä sen enempää tietä, enkä puutu, eli en halua tietä kun ei mulle kuulu, niin turhaan kysyä.... Lapsia joskus hän näe tietysti

[QUOTE="vieras";24991472]Exä-Matti on tavannut ihanan suomalaisen tytön ja he ovat erittäin onnellisia yhdessä! matti suree ainoastaan lapsiaan, joiden epäilee kärsivän äitinsä tilanteesta!
Mutta Matti on onnellinen kuitenkin![/QUOTE]

en tiedä mistä sulla se tieto:D tää on hassua

[QUOTE="Minna";24993513]Näkeekö sun lapset koskaan omaa isäänsä, kuinka usein?[/QUOTE]

Kyllä näkee, jooko kerran viikossa tai kahdessa, kerran oli ettei kuukautta ole nähneet.

Selvitetäänkö tuo virustyyppi ihan normi papa-seulonnan yhteydessä vai pitääkö se pyytää jotenkin erikseen?

Minulla on papilloomavirus, mutten tiedä sen tyyppiä. Ulkoisia oireita minulla ei ole koskaan ollut.

Selvitetäänkö tuo virustyyppi ihan normi papa-seulonnan yhteydessä vai pitääkö se pyytää jotenkin erikseen?

Minulla on papilloomavirus, mutten tiedä sen tyyppiä. Ulkoisia oireita minulla ei ole koskaan ollut.

siis ei siitä voi selvitä millään, että muissa maissa selvitetään se on kusetusta, rahastavat ihmisiä vaan niin... ei niitä numeroita siellä kokeissa näy.
Näkee vaan että onko pahaa, varallinen virustyyppi tai ei, voi olla jopa korkea riski virustyyppi mutta täysin varaton. Jos oot nuori ei todellakaan ole merkitystä vaikka olisi pahin virus sinulla, puhuin tutkijan kanssa ja uusien tutkimuksien mukaan se poistu elimistöstä ja tuut sille imuniksi. Me saadaan jopa hpv:ta päivän aikanakin monta kerta kun liikutan jossain, bakterit ja virukset kuule meille. Niin ja esimerkki, jos ota kaupungilta 100 naista ja tutkia niin joka neljänellä naisella on hpv aktivoitunut, se on periaateessa kaikilla ja jokainen sen saa 50 ikävuoden mennessä

Yhteistyössä