V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";25010519]huora, likainen, arvoton.[/QUOTE]
mutta niin rakas ja arvokas Jumalan silmissä.
mutta niin rakas ja arvokas Jumalan silmissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysyt, tuleeko vielä lisää lapsia? meillä on kaksi lasta ja lisää saa tulla, muttei näytä tulevan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä kyselijä :);25010545:Toivottavasti saatte kaipaamaanne perheenlisäystä.Harmi, että noita asioita ei voi nappia painamalla tilata. Kestävät joskus oman aikansa ja joskus jäävät saamatta kokonaankin... :/ Mutta mites sitten, olisiko mahdollista kokeilla hedelmöityshoitoja tms? En tiedä, sallitaanko teillä niitä tai miten niihin suhtaudutaan, mutta jos ovat ok, niin sellainenhan tie olisi yksi mahdollisuus... Tai entä adoptio? Onhan biolapsi tietysti biolapsi, mutta ainakin tuttavani perhettä seuranneena voin sanoa, että adoptiolastakin voi rakastaa aivan hirmuisesti...
Itselläni on ollut pitkäaikainen haave suuresta perheestä, eli mies ja paljon lapsia... Nyt on sitten toinen tulossa, mutta voi olla, ettei enempää tule, sillä vaikka edelleen haaveilen "edes vielä siitä yhdestä", niin elämänkumppania minulla ei enää ole, eikä kiinnostaisi ruveta lapsia joka toisellekaan miehelle tekemään... vaan haluaisin pysyvyyttä, sekä itselle että lapsille.
Vaikka niitä tulevia mahdollisia puuttuvia lapsia miettiikin, niin toisaalta olen iloinen näistä kahdestakin, ja jollei enempää nyt sitten tule, niin keskityn sitten näihin kahteen sitäkin enemmän...
Ei ihan mitään, jos et kuulu liikkeeseen. Ei ihan mitään, jos ne lapset on tehty ennen liikkeeseen liittymistä. Jos kuulut liikkeeseen ja tehtailet lapsia 'vähän sinne sun tänne', niin sitten sua ei pidetä uskovaisena.
Minäkin olen todella kiitollinen näistä minun lapsista. Ne ovat lahjoja meilleMe ei olla halukkaita hoitoihin. Jotenkin tuntuu niin raskaalta
Mutta meistä on tulossa tukiperhe ja me saadaan kerran kuukaudessa kaksi lasta viikonlopuksiEhjä joskus sijaisvanhempiakin.