Kolmannes suomalaisista ei halua sukuun afrikkalaista tai mustalaista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkkyä raSSismia!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25045141]Mitäköhän muslimit vastaisivat gallupkysymykseen: haluatko tyttäresi menevän naimisiin kristityn kanssa?[/QUOTE]

Uskonnolliset muslimit epäilemättä pitäisivät sitä ikävänä asiana.

Ei-uskonnolliset todennäköisesti kiinnittäisivät enemmän huomiota siihen, millainen ko, kristitty ihmisenä on.

Vanhakantaiset ei-uskonnolliset voisivat olla huolissaan tyttärestään siksikin, että kokevat että naisen asema on länsimaissa niin huono, että kristityn puolisona tytär olisi turvaton...

:)

Uskonnolliset muslimit epäilemättä pitäisivät sitä ikävänä asiana.

Ei-uskonnolliset todennäköisesti kiinnittäisivät enemmän huomiota siihen, millainen ko, kristitty ihmisenä on.

Vanhakantaiset ei-uskonnolliset voisivat olla huolissaan tyttärestään siksikin, että kokevat että naisen asema on länsimaissa niin huono, että kristityn puolisona tytär olisi turvaton...

:)

Eli muslimit ovat pahempia rasisteja kuin persut.

No, oikeastaan melkein kaikilla suomalaisillahan on jo suvussaan romaneja, kun asiaa tarpeeksi kauas tutkitaan. Mutta ääneen siitä ei saa puhua.

Ja lisää kun kaivellaan, huomataankin, että kaikkien suku on alkujaan Afrikasta. Eli aika naurettavaa miurottaa moisesta aiheesta.

No, oikeastaan melkein kaikilla suomalaisillahan on jo suvussaan romaneja, kun asiaa tarpeeksi kauas tutkitaan. Mutta ääneen siitä ei saa puhua.

Ja lisää kun kaivellaan, huomataankin, että kaikkien suku on alkujaan Afrikasta. Eli aika naurettavaa miurottaa moisesta aiheesta.

Ja kun mennään vielä hiukkasen pidemmälle huomataan et me ollaan kaikki apinoita.

[QUOTE="vieras";25045581]Ja kun mennään vielä hiukkasen pidemmälle huomataan et me ollaan kaikki apinoita.[/QUOTE]

Se on helpoimmin nähtävissä ihan normaalissa arjessakin. ;)

Afrikkalaisia on sekä mustia että valkoisia, ja siltä väliltä, joten miksi amerikkalaisen kohdalla mainittiin ihonväri mutta ei afrikkalaisen?

Itse asiassa Hesarissa mainittiin "MUSTA afrikkalainen".

Minä olen ottanut sukuumme mustan afrikkalaisen ja tehnyt hänen kanssaan sukuumme lisää tummaihoisia. Kukaan sukulaiseni ei ole millään tavalla ollut tätä vastaan. Siis niin, että minä olisin sen huomannut tai siitä kuullut.

Miksi ne jotka haluavat mahdollisiman paljon mamuja Suomeen eivät muuta Afrikkaan tai Lähi-itään? Siellä pääsisi nauttimaan monikulttuurisuuden hedelmistä jo nyt.

[QUOTE="vieras";25045681]Ovat kohteliaana jättäneet kertomatta mitä oikeasti ajattelevat sun puolisosta.[/QUOTE]

Niin, mulle asti ei ole negatiivisia kommentteja kuulunut. Mutta näin 10 avioliittovuoden jälkeen luulisi, että ovat jo huomanneet, että ei tää nyt niin hirveen huono valinta ollut. Kaikkien kanssa tullaan toimeen ja yhteiselo sujuu. Ja meidän lapset ovat koko suvun ilopillereitä (ja ne hemmotellaan pilalle...).

Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää;25045790:
Miksi ne jotka haluavat mahdollisiman paljon mamuja Suomeen eivät muuta Afrikkaan tai Lähi-itään? Siellä pääsisi nauttimaan monikulttuurisuuden hedelmistä jo nyt.

Kuinka moni haluaa "mahdollisimman paljon mamuja Suomeen"?? Tuskin kovin moni. En minä ainakaan. Kyse on enemmänkin siitä, miten kohdellaan niitä, jotka täällä jo ovat.

Yhteistyössä