V
voimaton
Vieras
Hei. Minulla on 1v 3kk ikäinen tytär, jonka nukkumaan menosta on tullut aika hankalaa. Pienenä tyttö nukahti itsekseen omaan sänkyyn, eikä sen kummempia ongelmia ollut. Kun oppi nousemaan ylös, niin ongelmat alkoivat, mutta ratkaistiin ne sillä että annettiin pullo, jonka avulla tyttö nukahti. Nyt ei enää auta edes pullo. Ollaan kokeiltu vaikka mitä, pullolla ja ilman, mutta ainut miten tytön saa nukahtamaan on viereen. Eihän tässä periaatteessa olisi ongelmaa, mutta itselle se on raskasta kun muutenkin aika rankka jakso menossa elämässä. Tyttö nukkuu vielä pinnasängyssä ja tuttiakin öisin syö. Yöllä heräilee joskus kerran, joskus ei ollenkaan. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma vaan juuri tuo nukahtaminen.
Onko kellään muulla ollut samallaista ongelmaa? Miten olette saaneet lapsen nukahtamaan helpommin tai jopa "yksin"?
Olen valmis yrittämään lähes mitä tahansa, kunhan lapsi ei joudu kärsimään. Kiitos kovasti avustanne jo etukäteen!
Onko kellään muulla ollut samallaista ongelmaa? Miten olette saaneet lapsen nukahtamaan helpommin tai jopa "yksin"?
Olen valmis yrittämään lähes mitä tahansa, kunhan lapsi ei joudu kärsimään. Kiitos kovasti avustanne jo etukäteen!