Mitä teen tuon miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Nyt ovat kaikki neuvot tarpeen! Olemme olleet naimisissa 32 v., mutta mieheni ei ole vielä kertaakaan halunnut viihteelle poikien kanssa baariin. Perhe-elämämme on tästä syystä kerta kaikkiaan vinoutunut ja jotakin pitäisi tehdä. Mies kieltäytyy käsittelemästä asiaa aivan kuin olisi täysin välinpitämätön. En kuitenkaan haluaisi jättää miestäni, koska hän on muuten ok. Mitä teen???

ja se haittaa sinua koska..? :o ei mua ainakaan varsinaisesti haittaa jos mies ei käy kaupungilla ryypiskelemässä kuin harvoin.kunhan harrastaa sit jotain muuta ja on mieskavereita eikä ole ihan erakko...

Mikä ihmeen pakko se just baarissa on ravata, tärkeintä on että ihmisellä yleensä on kavereita. Mä pärjäisin hyvin ilman baareja, kunhan saan mökkeillä jne kavereiden kans

Ei mua ainakaan haitais tuollanen tilanne, monella vaimolla miehet ravaa baarissa alvariinsa ja voin sanoa ettei sekään mukavaa ole...kun viihde menee perheen edelle joka v-loppu.Enkä puhu nyt itsestäni, mutta sivusta seurannut tällaista.

Itekin oon miettiny, et kauankohan jaksan tätä...

Älä muuta sano! Mies ei halua tyttöjenkään kanssa baariin. Hän tulee toimeen kenen tahansa kanssa, mutta kuulemma hänelle riittää katsella päivisin työkavereiden naamoja. Hän käy lapsen kanssa kaupassa. Hän ulkoiluttaa koiran. Ai niin, on hänellä yksi meno, joskus hän käy yhden totokaverin luona tekemässä systeemejä. Useimmiten totokimppa tekee kuitenkin systeemin vuoroviikoin ja he ilmoittelevat riveistä puhelimitse. Miehiä on 3 kpl ja he vaikuttavat aivan normaaleilta, paitsi mieheni, jota en ole koskaan edes nähnyt kännissä. Tämä alkaa ihan huolestuttaa, koska tämähän ei vaan ole normaalia.

Yhteistyössä