Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tollasissa tilanteissa sen kyllä huomaa, että onko kyse tossun alla olemisesta vai muusta. Ei tarvi olla edes lähiomaisten alkoholi taustaa sen vaistoakseen.
Ja noita näkee aika paljonkin, kun nainen tamppaa miestä kunnolla.
Jos ap:n tarinassa kyse olisi ollut vaikka kolmesta makkarapaketista eikä kaljoista, niin olisiki mies sillon ollut ahne tms. ?
Alkuperäinen kirjoittaja nössön munamiehen akka;25142197:Mun mies on varmasti monen mielestä nössö, ja aivan hyvin voisin kaupassa rähjätä jostain ostoksesta ja pistää miehen viemään sen pois. Silti minä olen se, joka oon saanut turpaani mieheltä. Musta ei päällepäin usko, että olen kokenut perheväkivaltaa. En ole millään lailla alistuvainen ja arka. Ulkoinen olemus ei aina kerro totuutta.
Riippuu missä pisteessä alkoholismia ollaan..kyllä se aika helposti näkyy jossain vaiheessa...ittekin elänyt alkkisäidin knssa enkä silti tunnista kaikkia alkkiksia. Ja tosiaankaan alkoholismi EI näy päältä aina. on paljon ns paremmin koulutettujakin, esim koulun rehtoreita jotka ovat alkkiskia eikaä sitä tiedä kuin läheiset.
Teillä lienee loistava suhde =)
En kuitenkaan vähättele perheväkivaltaa millään lailla.
No tätä mä tarkoitin. Että vaikka on kuinka kovat kokemukset takana alkoholisti läheisestä niin ei silti voi tunnistaa kaikkia alkoholisteja. Ei ollut tarkoitus nauraa aloittajan kärsimyksilleittekin elänyt alkkisäidin knssa enkä silti tunnista kaikkia alkkiksia. Ja tosiaankaan alkoholismi EI näy päältä aina. on paljon ns paremmin koulutettujakin, esim koulun rehtoreita jotka ovat alkkiskia eikaä sitä tiedä kuin läheiset.
Ja mä arvasin tän, että täällä otetaan tämä alkoholismi esiin. Mä olen alkoholistin tytär. Se mies ei todellakaan ollut sellainen, joka yhden saunakaljan jälkeen ajaa vaimon ja lapset pihalle.
Ja mä arvasin tän, että täällä otetaan tämä alkoholismi esiin. Mä olen alkoholistin tytär. Se mies ei todellakaan ollut sellainen, joka yhden saunakaljan jälkeen ajaa vaimon ja lapset pihalle.
Sä et voi sitä tietää. Kaikki alkoholistit ei ole samanlaisia. Toiset käyttäytyy erilailla kun toiset, ja toisilla ilta todellakin voi lähteä lapasesta yhden kaljan jälkeen, sen kaljan jälkeen tarvitaan viä toinen taikka siirrytään vahvempiin juomiin...ei voi tietää. Mä tunnen alkoholistin josta kukaan ei usko että hän on alkoholisti koska se "näyttää niiiiiiiiin kiltiltä ja on niiiiiiiiiin mukavakin".