C
Criminal Mind harmaana
Vieras
No niin siis meillähän on tässä ollut pitkään ongelmia. Niitä on yritetty selvittää pariterapiassa mutta mies lopetti siellä käynnin koska "ei hänessä ole mitään vikaa". Olen sitten itse käynyt selvittelemässä ajatuksiani, mielestäni mies on alistava ja nöyryyttäjä. "Pakottaa" seksiin (uhkailemalla lähtevänsä vieraisiin), huutaa ja käskyttää jos jokin asia ei mene niinkuin hän on sen mielessään ajatellut (en ole ajatusten lukija). Viimeisin mistä loukkaannuin oli pikkujoulut (perinteistä, eikö) Vasta edellisenä päivänä oli hierottu sopua ja olimme sopineet että molemmat yrittää vielä tässä liitossa ja että yritetään käyttäytyä kunnioittavasti ja miehelle olen sanonut että luottamus on häneen nyt aika kortilla kaikenlaisten uhkailujen ym takia. Niin, sinne pikkujouluihin oli sitten mies hommannut stripparin. Sinällään ei olisi asiaa vastaan mitään mutta minun mielestä se ei nyt tässä tilanteessa ollut ihan reilu veto kun muutenkin vituttaa. Äh, en nyt osaa muotoilla näitä asioita tekstiin. Terapiassa kun ei ole varaa joka viikko juosta eikä sukulaisia ja ystäviä jaksa tällä meidän parisuhdepaskalla rasittaa niin kysympä nyt palstaltakin mielipidettä. Saako toiseen ihmiseen luottamuksen ja kunnioituksen takaisin? Ja miten? Ja onko sitä ihan tyhmä ja alistuva narttu jos jää paskapääpomottajan kanssa yhteen kun se tulevaisuudessa tietää jatkuvaa itsensä puolustamista ja oikeuksistaan kiinni pitämistä....