Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ylihysteriaa sanon ma.
Alkuperäinen kirjoittaja Saran äiti;25161135:Ei, vaan varovaisuutta. Helposti ne pedofiilit osaa asuinpaikan selvittää ja alkaa stalkkaamaan. Aika moni täälläkn on kertonut aika tarkkaan asuinpaikkansa. Mut en ala tosta vääntämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Saran äiti;25161135:Ei, vaan varovaisuutta. Helposti ne pedofiilit osaa asuinpaikan selvittää ja alkaa stalkkaamaan. Aika moni täälläkn on kertonut aika tarkkaan asuinpaikkansa. Mut en ala tosta vääntämään.
Onnea vielä!![]()
Ja kuvia laitan sulle tulemaan lisää, heti ku vaan kynnelle kykenen. Otin sun kunniaks eilen hyvät kalsarikännit, ni ei tää ruudun tuijottaminen oo tänään oikein tuntunu kovin kivalta.![]()
jotkut taitaa olla sulle toooosi kateellisia! törkyä väheksyä sun onnea ja sanoa lasta penikaksi, ainut mitä noista viesteistä tulee ilmi on kateus.
No onnea hirveesti ja mä nyt alan omia nettilukiohommia jatkaat nyyyyyt, että pääsisin samoihin tunnelmiin tossa parin vuoden päästä...![]()
Hei lähetkö sä muuten sinne Intiaan lastenkotiin Evelynin kanssa, kun joskus kerroit siitä?
Ei sentään, imetän just parhaillaanMutta on siinäkin loppu jo alkanut, eilen lapsi kävi vain aamulla tissillä, oli koko päivän ilman ja lähti isoäidilleen yökylään, nyt kun tuli kotiin niin tissille, mutta imuote on muuttunut :O
Jäi hampaanjäljet oikeaan rintaan. Että eiköhän sekin päivä ole jo lähettyvillä.
Alkuperäinen kirjoittaja hähä;25161464:saanko kysyä tyhmänä että miten sitä maitoa tulee vielä jos lapsi jo muutaman vuoden(3v?)
Maitoa tulee niin paljon kun sitä tilataan, niin kauan kun sitä tilataanMaidon määrä ei siis liity siihen, että kuinka kauan synnytyksestä on, paitsi ihan ensikuukausina synnytyshormonit vaikuttavat jonkun verran... Sen jälkeen maitomäärät riippuvat ihan siitä, että kuinka paljon sitä sieltä poistuu
Imetys voi jatkua niin kauan kun lapsi rinnalle kykenee.
jotkut taitaa olla sulle toooosi kateellisia! törkyä väheksyä sun onnea ja sanoa lasta penikaksi, ainut mitä noista viesteistä tulee ilmi on kateus.
No onnea hirveesti ja mä nyt alan omia nettilukiohommia jatkaat nyyyyyt, että pääsisin samoihin tunnelmiin tossa parin vuoden päästä...![]()
Saako udella muutes sellasta, että millasia numeroita sulla oli lukiopapereista, tai jotain keskiarvoa jne... Tai millasia numeroita sulla oli noista aineista mistä kirjotit älliä ja eetä??
Kun itse nyt opiskelen etälukiossa ja joitain kursseja on jo suoritettujen listalla. Filosofiasta tuli 7, ja se on musta aivan hiton kökkö, mutta filosofia ei oo yhtään mun juttu, ja ei kiinnosta pätkääkään alkaa sitä paranteleen, historian kursseista on tullut ysiä ja olenkin miettinyt että 9:in alle ei mennä. piste.