Oliko nämä mieheltä oikeita syitä vai tekosyitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viesti

Vieras
Emme ole miehen kanssa varsinaisesti tavanneet, mutta asumme samalla paikkakunnalla ja ohimennen nähneet esim. kaupassa. Mä tein aloitteen anonyymisti ja muutaman viestin jälkeen paljastin kuka olen.

No eilen mies laittoi viestin, että ei ole tällä hetkellä valmis tutustumaan muhun paremmin ja hänellä on siihen kaksi syytä. Mun exäni on hänelle liian hyvä tuttu, että ei vain voi. Toinen syy on, että olen aika paljon nuorempi häntä. Mies kirjoitti, että oli kiva kun lähetin hänelle viestin. Ja voihan mieli tulevaisuudes muuttua jos joskus tavataan ja jutellaan, mutta ei tällä hetkellä.

Mä haluaisin ajatella ihmisistä ensin hyvää eikä heti pahaa vaikka viimeisin miesystävä valehteli ja petti. Tuosta viestittelykaverista ystäväni sanoi, että hänen tietonsa mukaan mies on kiltti ja todella mukava. Mies joka tuskin koskaa naistaan tai ketään muutakaan naista sanoisi huoraksi kuten teki edellinen mieheni.

Mun exä sitten taas... Hän on lapseni isä ja olemme eronneet jo useampi vuosi sitten. Silloin kun olin exän kanssa niin emme koskaan tavanneet tuota mun viestittelykaveria joten oli vähän yllätys, että ovat kuitenkin hyviäkin tuttuja. Tiesin kyllä heidän tuntevansa toisensa. Tunnen exäni ja häntä tuskin haittaisi yhtään, että tapailisin hänen tuttuaan. Ennemminkin voisi sanoa, että siinä sulle hyvä mies.

Entäs se ikäero. No tuo viestittelykaveri on mua 8 vuotta vanhempi. Ei mun mielestä iso ikäero, mutta voihan joku toinen ajatella toisin. Varsinkin jos aiempi puoliso on ollut samaa ikäluokkaa.

Olenko liian sinisilmäinen jos uskon nuo syyt ja ajattelen, että ei mies olisi noin pitkästi selittänyt jos valehtelisi? Kun siitä ihmisestä on niin kiltin ihmisen kuva, että ei heti uskoisi, että hän valehtelee.

Anna kun selitän asian mahdollisimman yksinkertaisesti:

Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Piste.

Ei kukaan mies välitä mistään 8 vuoden ikäerosta ellet ole alaikäinen tai henkisesti epäkypsä. Hän ei vaan ole kiinnostunut mutta on liian kiltti sanoakseen sen suoraan. Vaikka ex-miehesi olisi hänen paras ystävänsä ei sekään ole suoranainen este. Miehet - fiksut sellaiset - eivät toistensa vaimoihin tai tyttöystäviin ikinä koske mutta ex-sellaiset on suht vapaata riistaa.

Tää on jatkoa aiemmin tällä viikolla olleelle miten miestä lähestyisin viestillä -ketjulle? Tuo mies nyt ap ilmaisi sinulle nätisti ettei kiinnosta, joten kohti uusia seikkailuja nyt vaan reippaasti. Eipä näistä ikinä voi tietää miten käy ellei kokeile ja mitään hävettävää sinulla ei ole. Hymyile vaan tuolle miehelle mikäli jatkossa jossain törmäätte ja anna asian muuten olla. Ei siis kannata jatkaa tuota viestittelyä enää ettei mene epätoivoiseksi ruinaamiseksi.

[QUOTE="xyz";25169420]Tää on jatkoa aiemmin tällä viikolla olleelle miten miestä lähestyisin viestillä -ketjulle? Tuo mies nyt ap ilmaisi sinulle nätisti ettei kiinnosta, joten kohti uusia seikkailuja nyt vaan reippaasti. Eipä näistä ikinä voi tietää miten käy ellei kokeile ja mitään hävettävää sinulla ei ole. Hymyile vaan tuolle miehelle mikäli jatkossa jossain törmäätte ja anna asian muuten olla. Ei siis kannata jatkaa tuota viestittelyä enää ettei mene epätoivoiseksi ruinaamiseksi.[/QUOTE]

Joo on jatkoa sille ketjulle.

En mä ihastunut ole vaan mies kiinnostaa. Pettynyt tietenkin olen ja kyllä mua hävettää, mutta ystävä neuvoi reippaasti tervehtimään miestä jos hänet näen. Miehen viestin jälkeen laitoin hänelle: ehkä joku toinen aika, joku toinen paikka. Enempää en aio viestiä miehelle laittaa etten mokaa itseäni enempää.

[QUOTE="a p";25169460]Joo on jatkoa sille ketjulle.

En mä ihastunut ole vaan mies kiinnostaa. Pettynyt tietenkin olen ja kyllä mua hävettää, mutta ystävä neuvoi reippaasti tervehtimään miestä jos hänet näen. Miehen viestin jälkeen laitoin hänelle: ehkä joku toinen aika, joku toinen paikka. Enempää en aio viestiä miehelle laittaa etten mokaa itseäni enempää.[/QUOTE]Ei se mikään moka ole yrittää lähestyä toista ihmistä. Mies on varmaan jossain määrin imarreltu. Ei kukaan pidä asiallisesti lähestyvää ihmistä minään idioottina, päinvastoin. Fakta on vaan se että aina ei natsaa ja siksi pitää yrittää uudestaan. Kaikkein typerintä olisi lannistua siitä että saa pakit.

Ei se mikään moka ole yrittää lähestyä toista ihmistä. Mies on varmaan jossain määrin imarreltu. Ei kukaan pidä asiallisesti lähestyvää ihmistä minään idioottina, päinvastoin. Fakta on vaan se että aina ei natsaa ja siksi pitää yrittää uudestaan. Kaikkein typerintä olisi lannistua siitä että saa pakit.
Niin siis toki pitää yrittää uudestaan, mutta eri ihmisen kanssa :D.

[QUOTE="vieras";25169541]Niin siis toki pitää yrittää uudestaan, mutta eri ihmisen kanssa :D.[/QUOTE]

No joo en mä saman ihmisen kanssa yritä. :D Menee jo säälittävän puolelle jos vielä tästä jatkaisin.