Haloo aikuiset ihmiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
löytyy ne silti, ne ovat Intrnetissä AINA, olen minäki poistanut joitkain kuvia, mtta silti vaan googlettamalla niitä löytyy. osaan kyllä positaa välimuisteista ym. KAIKI MITÄ LAITAT nettiin on läydettävissä, eikä trvii ola edes hakkeri. Sori vaan.

mun mies on läytänyt muiden ihmisten facebook tietoja ( salattujakin, vaika itellään ei ooedes facebookkia) myös poliisi pystyy tarvittaessa jäljittämän facebook viestit. Niissä salauksiaa son mahtvaia aukkoja :laugh:

Täällähän on palstan Internet- ja tekniikka-asiantuntija vauhdissa.

[QUOTE="vieras";25179397]Täällähän on palstan Internet- ja tekniikka-asiantuntija vauhdissa.[/QUOTE]
ei sihen kyllä mtään ihme osamista tarvita googlettaaa vain ja saa näkyviin erinäiisä kuiva ja tekstejä.
Esim mun mies googletti entisen työkaverinsa nimen ja pääsi sitä kautta hänen facebook profiiliaan lukemaan. tietenkään hän ei nähnyt niitä mitä tää mies kirjoitti yksityisesti, mutt akaiki kitä oli seinälle kirjoittanut näkyi hänelle, vaikka hänellä ei ole edes faceook tunnusta.

Niin just, aikuiset ihmiset!

Sinne uimarannalle ei myöskään niitä lapsia saa viedä, eikä kyllä muutenkaan vähissä vaatteissa pihalle. Mieluiten survokaa lapsenne jätesäkkiin, ettei vain yllytä jonkun päästänsä sairaan sedän tai tädin mielikuvitusta!

Siis haloo!

Harvinaisen typerä kommentti!! Mutta jos on niin sinisilmänen tapaus, ettei ymmärrä pointtia, niin ei voi mitään!

Huom! Alastomuus ja vähissä vaatteissa on kaksi eri asiaa

[QUOTE="hohhoijaa";25179511]Harvinaisen typerä kommentti!! Mutta jos on niin sinisilmänen tapaus, ettei ymmärrä pointtia, niin ei voi mitään!

Huom! Alastomuus ja vähissä vaatteissa on kaksi eri asiaa[/QUOTE]

Typerä varmaan joo, mutta mä en vaan ymmärrä miksi täytyy näin päivänselvistä asioista aikuisille ihmisille saarnata?
Eiköhän jokainen tiedä itse rajansa ja valitse ihan itse, mitä netissä julkaisee.

Niinkuin tuossa joku jo sanoikin, niin enpä ole netissä lasten alapääkuviin törmännyt. Mun mielestä muuten paljas vartalo vastaa samaa kuin uimarannalla hilluminen uikkareissa.

Sairas ihminen saa kiksinsä aina jostain, ei siihen nettiä tai valmiita kuvia tarvita.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
löytyy ne silti, ne ovat Intrnetissä AINA, olen minäki poistanut joitkain kuvia, mtta silti vaan googlettamalla niitä löytyy. osaan kyllä positaa välimuisteista ym. KAIKI MITÄ LAITAT nettiin on läydettävissä, eikä trvii ola edes hakkeri. Sori vaan.

mun mies on läytänyt muiden ihmisten facebook tietoja ( salattujakin, vaika itellään ei ooedes facebookkia) myös poliisi pystyy tarvittaessa jäljittämän facebook viestit. Niissä salauksiaa son mahtvaia aukkoja :laugh:
En minä - anteeksi kovasti :ashamed: - jaksa lukea tätä tekstiä, kun joka toinen sana on väärin kirjoitettu. Oikolue, hyvä ihminen, niin asiasi joskus ehkä ymmärretäänkin.

Mulla ei ole mitään ns. arkaluontoisia kuvia netissä (tai muutenkaan olemassa), eikä FB-kirjoituksissakaan salattavaa.

Enkä tosiaan ole löytänyt omia, jo poistamiani kuvia googlaamalla, vaikka kokeilumielessä olen yrittänyt. Kyllä ne jotenkin taatusti esille saisi, mutta se vaatii jo vähän enemmän kuin pelkän googlauksen.

Typerä varmaan joo, mutta mä en vaan ymmärrä miksi täytyy näin päivänselvistä asioista aikuisille ihmisille saarnata?
Eiköhän jokainen tiedä itse rajansa ja valitse ihan itse, mitä netissä julkaisee.

Niinkuin tuossa joku jo sanoikin, niin enpä ole netissä lasten alapääkuviin törmännyt. Mun mielestä muuten paljas vartalo vastaa samaa kuin uimarannalla hilluminen uikkareissa.

Sairas ihminen saa kiksinsä aina jostain, ei siihen nettiä tai valmiita kuvia tarvita.

Joo, se on täälläkin huomattu että kukaanhan ei paljasta itsestään tunnistettavia tietoja paikkakuntineen. Se' että asia on sulle päivänselvä, ei suinkaan kaikille ole. Koska on ihmisiä, jotka eivät vaan ajattele asioita pidemmälle!

Ja miksi ihmeessä tällaisesta asiasta ei saisi muistuttaa?? Parempi vaan, mitä enemmän asioista puhutaan

[QUOTE="hohhoijaa";25179639]Joo, se on täälläkin huomattu että kukaanhan ei paljasta itsestään tunnistettavia tietoja paikkakuntineen.[/QUOTE]

Osa tekee noin tarkoituksella.

Ja kyllä ne pedofiilit sen matskunsa jostain kaivaa. Ennemmin heitä näkee juurikin rannalla kattelemassa (ja kuvailemassa) livenä niitä täysin alastomia lapsia, kuin että etsivät netisä yläosattoman vauvan kuvia..

No nimen omaan kaivaa. Eikä tarvitse hirveästi edes nähdä vaivaa, kun typerät emännät jakavat ihan ilman kysymättä lastensa kuvia julkisesti kelle tahansa.

No nimen omaan kaivaa. Eikä tarvitse hirveästi edes nähdä vaivaa, kun typerät emännät jakavat ihan ilman kysymättä lastensa kuvia julkisesti kelle tahansa.
niin juuri. riitää kun laitat kaverille facessa tai seinälle facebookissa. olen tälläkin palstalla noita alastonkuvia nähnyt ja ne kyllä löytää . olen itsekin löytänyt kuvia ihan VAHINGOSSA kun olen jotain muuta hakenut

Ja kyllä ne pedofiilit sen matskunsa jostain kaivaa. Ennemmin heitä näkee juurikin rannalla kattelemassa (ja kuvailemassa) livenä niitä täysin alastomia lapsia, kuin että etsivät netisä yläosattoman vauvan kuvia..

Tässä ei ole mitään logiikkaa, sillä kukapa meistä olisi näkemässä mitä kukin koneella tekee, toisin on rannalla.

Lasten kuvien laittaminen nettiin on minusta arveluttavaa ensisijassa sen takia, että siinä ei juuri lapsen mielipidettä asialle kysytä. Kysytäänpä vaikka, että kuinka monesta teistä on otettu joku lapsuuskuva, jonka näyttämistä sukulaistädeille häpesitte lapsena?

[QUOTE="hohhoijaa";25179639]Joo, se on täälläkin huomattu että kukaanhan ei paljasta itsestään tunnistettavia tietoja paikkakuntineen. Se' että asia on sulle päivänselvä, ei suinkaan kaikille ole. Koska on ihmisiä, jotka eivät vaan ajattele asioita pidemmälle!

Ja miksi ihmeessä tällaisesta asiasta ei saisi muistuttaa?? Parempi vaan, mitä enemmän asioista puhutaan[/QUOTE]

Siis jos kuvan katselijalla on tiedossa, että kuvassa on Aino 3v ilman paitaa joulupallo kädessä ja asuu Tuurissa, niin sitten? Tämä katselija jos onkin pedofiili varmaan lähtee etsimään sen kuvassa olleen Ainon vai?

Yhtä hyvinhän pedofiili voi sitten vaikka nappaa lapsiperheaiheisesta lehdestä jonku haastatellun perheen tiedot? Tai vaikka soittaa eniroon ja kysyä. Tai lukea puhelinkirjasta tai mistä ikinä haluaakaan.

Kyllä minustakin kannattaa miettiä mitä julkaisee ja missä jne. mutta kyllä tämä pedofiiliskenaario on vain pelkästään huvittava. Mammat tarvitsee jotain konkreettista millä pelotella kun tuollaiset tietosuoja- ja yksityisyysasiat ei kolahda tarpeeksi.

No ei nyt kyse ole pelkästään pedoista, vaan kaikenlaisia sekopäitä liikkuu- Ja tälläkin palstalla monen oven taakse olisi helppo mennä, tai ruveta häiriköimään

Yhteistyössä