Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun et selvästikään ymmärtänyt lähettäjän #466 tekstiä niin sinun olisi oikeasti pitänyt esittää tuo kysymys itsellesi

Tässä vielä se muistutuksena kun et todennäköisesti osaa edes kahlata taaksepäin ketjussa

Hän kirjoitti "Ohitan aina hänen pitkät törkyviestit."

Samoin teen minä. Kun on muutamia joskus lukenut, niin usein tietää, mitä sieltä tulee ja uudet viestit on helppo skipata.

Sulla on vaikeaa ymmärtää tämä?

Hän kirjoitti "Ohitan aina hänen pitkät törkyviestit."

Samoin teen minä. Kun on muutamia joskus lukenut, niin usein tietää, mitä sieltä tulee ja uudet viestit on helppo skipata.

Sulla on vaikeaa ymmärtää tämä?
Te valehtelijat luette kuitenkin sen olennaisimman osan koska osaatte määritellä ne törkyisiksi (omassa pienessä mielessänne)
Sulla on vaikeaa ymmärtää se että taas jäitte kiinni valheistanne!

Te valehtelijat luette kuitenkin sen olennaisimman osan koska osaatte määritellä ne törkyisiksi (omassa pienessä mielessänne)
Sulla on vaikeaa ymmärtää se että taas jäitte kiinni valheistanne!

Emme me valehtele, kuten sinä.

Kun huomaa, kuka on kirjoittaja, niin on helppo skipata. Joskus itse jotakin hänen juttujaan luen, mutta en paljon, ja voin vastata aika napakasti. No, välillä vähän sarkastisesti.

Sinua taas on hauskaa kiusoitella. Kai sinä sen kestät?

Ei mutta nyt täytyy jatkaa puurtamista, pitkä työpäivä edessä.

Toivottavasti sinä löydät tänään itsellesi muutakin mielekästä tekemistä kuin mammapalstalla päivystäminen.

Tsemppilöitä!

Emme me valehtele, kuten sinä.

Kun huomaa, kuka on kirjoittaja, niin on helppo skipata. Joskus itse jotakin hänen juttujaan luen, mutta en paljon, ja voin vastata aika napakasti. No, välillä vähän sarkastisesti.

Sinua taas on hauskaa kiusoitella. Kai sinä sen kestät?

Ei mutta nyt täytyy jatkaa puurtamista, pitkä työpäivä edessä.

Toivottavasti sinä löydät tänään itsellesi muutakin mielekästä tekemistä kuin mammapalstalla päivystäminen.

Tsemppilöitä!
Valehtelet onneton taas kerran ettet muka valehtele 😂😂😂😂😂😂

Yhteistyössä