O
:) onnea mummeliisa
Vieras
tai siis se ketä sai äänestää?
mummeliisa voitti
onnea<3 mutta enityen ihmettelen miten venakko oli neljäntenä:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
uusimmassa kaksplus lehesä oli tuloksethaluatteko että kirjoitan teille ne?
![]()
ok eli voittaja on MUMMELIISA : avarakatseinen,ystävällinen,ei helposti tuomitse ketään-tuo rauhaa. hyvää henkeä palstalle. maalaisjärkinen.mummeliisan jutut ovat kuin iso lämmin halausonnea mummeliisa. kakkonen oli : KEITTIÖNOITA : asiallinen,positiivinen,fiksu. käyttää maalaisjärkeä
onnea. kolmas on: ULTRAMARIINI: kannustava, neljäs on: VENAKKO MILANA: kaikkein vihdyttävin. loistava persooona ja pitää keskusteluja yllä. (minusta ei kyllä ole) jaettu 5.sija on: DATA JA HUSPATI HUTA: positiivisia ja kivoja
ONNEA KAIKILLLE.
Sä sait monta ääntä.No just joo!!!!! |O
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179753:Sä sait monta ääntä.![]()
No höps, älä välitä. Ehkä noi muut sai vaikka pari ääntä enemmän. Mä en äänestänyt ketään, ku sit mä oisin saanu vaan yhden äänen ja se ois ollu nolo.Eipä siltä näytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179842:No höps, älä välitä. Ehkä noi muut sai vaikka pari ääntä enemmän. Mä en äänestänyt ketään, ku sit mä oisin saanu vaan yhden äänen ja se ois ollu nolo.![]()
Siis eikse äänestys ollut vaan se joku keskustelu? Ei mulle tuu ääniä tommosiin. Jos koulussa ois annettu yrmypatsas tai etsittäs palstan inhointa, niin sit luultavasti oisin aika harava.Yritän toipua pettymyksestä.
Kai sullekin ääniä on tullut roimasti. Multa meni toi äänestys jotenkin ohi, en ehtiny tutustua siihen koko juttuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179909:Siis eikse äänestys ollut vaan se joku keskustelu? Ei mulle tuu ääniä tommosiin. Jos koulussa ois annettu yrmypatsas tai etsittäs palstan inhointa, niin sit luultavasti oisin aika harava.![]()
Et ole mikään inhokki, eräät vain pitävät suurempaa ääntä. Minusta olet mukava.