Alan jo epäillä että jääkö huutamani tuote saamatta.Huuto sulkeutui 17.11 ja 21.11 maksoin, kun sain tilinumeron. 1.12 saanut positiivisen palautteen, mutta tuotetta ei vieläkään näy eikä kuulu ja kyselyyni ei ole vastattu: /
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä postitan aina kolmen arkipäivän kuluessa siitä kun maksu näkyy mun tilillä. Tosin kakkosluokassa, ellei ostaja halua maksaa isompaa postimaksua.Mua taas ärsyttää se, että meklarin viestissä toivotaan nopeaa maksua, mutta tuote saattaa tulla ostajalle 2-3 viikon kuluttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25195503:Jos on sellainen tuote, joka menee pakettiin, niin pyydä siltä lähettäjältä seurantakoodi.
Kyl mun mielestä pitäis olla perillä sulla jo se postitus.
Ei tietääkseni yksityinen lähettäjä (jos aloittaja sellaiselta tilasi) saa pakettiin JFF-koodia..
Ei tietääkseni yksityinen lähettäjä (jos aloittaja sellaiselta tilasi) saa pakettiin JFF-koodia..
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25195752:Mä mietin muitakin asioita.
Jos mä ilmoitan myynti-ilmoituksessa, että odotan yhteydenottoa kolme päivää, sen jälkeen otan itse yhteyttä, etkä huutajasta kuulu edelleenkään mitään seuraavaan kolmeen päivään, niin voinko mä laittaa törkeästi tuotteen uudelleen huutoon?