Huutiksesta pohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Alan jo epäillä että jääkö huutamani tuote saamatta.Huuto sulkeutui 17.11 ja 21.11 maksoin, kun sain tilinumeron. 1.12 saanut positiivisen palautteen, mutta tuotetta ei vieläkään näy eikä kuulu ja kyselyyni ei ole vastattu: /

Sulla on varmaan myös myyjän puheliinumero, joten pirautappa hänelle ja kysy onko lähtettäny tuotteen. Toisaalta tuo Itsenäisyyspäivä keskellä viikkoa ja 2. luokka postissa (jos on lähteeäny 2-luokassa) voi aiheuttaa viivästymistä, joten voi olla että tulee vasta ensi viikolla.

Postikin voi olla syyllinen. Nykyään tuntuu tulevan yhä enemmän naapureiden postia meille ja meiltä taas on jäänyt saamatta posteja. Monet eivät viitsi sitä väärään osoitteeseen jaettua postia edes toimittaa mihinkään eteenpäin, se ei ole heidän murheensa kuulema.

No saapas hyvinkin yksityinen sen seurantakoodin, oon ite lähettänyt paketteja seurantakoodilla ja nyt just mulle on lähetetty paketti mistä sain seurantakoodin.

Siskoni lähetti syksyllä minulle paketin, matka oli Salosta Naantaliin, mutta niinpä vaan kesti 1,5 viikkoa sillä 2. luokan paketilla. Siskoni oli pyytänyt siihen seurantakoodin, mutta Itellan ohjelma näytti että sitä koodia ei tunnisteta eli pakettia ei pystynyt seuraamaan koodista huolimatta. Juuri kun olin alkanut selvitellä asiaa, paketti löytyi postista, oli kuulemma juuri sinä päivänä saapunut. Kaikenlaista sattuu nykypäivänä, mutta jos viesteihin ei vastata, niin silloin on varmaan kyse paketin lähettämättömyydestä tai ko. ihmiselle on tapahtunut jotakin kamalaa (makaa sairaalassa tms.). Yritä vaan sitkeästi saada häneen yhteyttä.

Mä mietin muitakin asioita.
Jos mä ilmoitan myynti-ilmoituksessa, että odotan yhteydenottoa kolme päivää, sen jälkeen otan itse yhteyttä, etkä huutajasta kuulu edelleenkään mitään seuraavaan kolmeen päivään, niin voinko mä laittaa törkeästi tuotteen uudelleen huutoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25195752:
Mä mietin muitakin asioita.
Jos mä ilmoitan myynti-ilmoituksessa, että odotan yhteydenottoa kolme päivää, sen jälkeen otan itse yhteyttä, etkä huutajasta kuulu edelleenkään mitään seuraavaan kolmeen päivään, niin voinko mä laittaa törkeästi tuotteen uudelleen huutoon?

Mielestäni voit

Yhteistyössä