ÄRSYTTÄÄ tuo anoppi.. "annoitte sitten lapselle koiran nimen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siiri on esim. minun tuttavapiirissä aika yleinen koiran nimi (1 porkkis ja 2 ranskista) ja monen tutun sekä aikuisen, että lapsen nimenä. Minusta se on nätti nimi kummallekin ja kissallekin se sopii mainiosti.
Lukakin on tosi soma nimi, mutta sen nimistä lemmikkiä ei ole vielä tullut vastaan.

[QUOTE="hmm";25203310]Ehkä se johtuikin noista Roni ja Tico nimistä. NE on yleisiä koirien niminä.[/QUOTE]

siis ei meidän Lukalla noita nimiä ole. (olen viestin aloittaja)
meillä yksi ainoa toinen nimi.

siis lähti liian aikaisin.
ristiäiset olivat jo 3vk sitten mutta jotain sen tosiaan tyyliin että me tykätään ja se ei ole sinulta pois tai jotain tollaista.
itse olin keittiössä tarjottavia laittamassa mutta kuulin tosiaan anopin lohkasun sinne asti.

Olisin varman sanonut, että voi harmi, kun ei nimi miellytä, mutta omalle annetaan se nimi mikä itseä miellyttää, ei mummon mielen mukaan - sitten olisin hymyillyt oikein kauniisti päälle :)

Aika moukka taitaa anoppisi olla...

[QUOTE="sipsi";25203414]Olisin varman sanonut, että voi harmi, kun ei nimi miellytä, mutta omalle annetaan se nimi mikä itseä miellyttää, ei mummon mielen mukaan - sitten olisin hymyillyt oikein kauniisti päälle :)

Aika moukka taitaa anoppisi olla...[/QUOTE]

Juu näin jälkeenpäin on tullut kaikkia ideoita mieleen kuten " meidän lapsi ja me päätämme nimen että jos itse haluat nimeen vaikuttaa tee omia lapsia "tai jotain..
Mutta siinä tilanteessa vieraiden ja papin läsnäollessa meni ihan lukkoon.

Älä välitä, ihan hyvä nimi. Ja sehän on ihan yleinen nimi pikkupojilla nykyään, varmasti anoppikin sen tulee huomaamaan tai näyttäkää sille väestörekisteristä.

Noh, useimmat KOIRAT nimetään IHMISTEN nimillä. Mutta en tiedä kyllä toisten päin nimettyjä. Nimittäin yhtään esim. Tassu, Musti yms. nimistä lasta ei ole tullut vastaan.

Viime päivinä on tullut vastaan tämän nimisiä koiria:

Liisa, Maija, Viivi, Eetu, Vilma, Nelli, Nella, Otto, Amanda, Sofia

Itseasiassa ole tullut muita kuin Ihmisten nimillä nimettyjä koiria...

Pistä anopille luu kurkkuun, sano rumasti tjn.

Älä huoli meilläkin on Luka ja vaikka minulla on ihan yleinen 70-luvun muotinimi olen tavannut monta koiraa sen nimistä :D Ei nimi miestä pahenna eikä varmaan koiraakaan!

Yhteistyössä