Nonnih, nyt kaikki arvas kuka mä oon ja mun hieno harmaa nikki meni ihan hukkaan. Oliskohan nukkumatin vuoro?![]()
Sapfo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nonnih, nyt kaikki arvas kuka mä oon ja mun hieno harmaa nikki meni ihan hukkaan. Oliskohan nukkumatin vuoro?![]()
Jos se meni nukkuun? Abortinvastustajat tarvii kuulemma enemmän unta, muuten niitten sädekehä himmenee energianpuutteesta.
Mennään kaikki nukkumaan, jeanine voitti :xmas:
Mä en kaiketi roiku palstalla tarpeeksi, kun en tunnista jeaninea? KERTOKAA!!!
Kauniita unia, sikiöiden kuvia kaikille! :flower: Mulla ne varmaan tulee kummittelemaan uniin, kun olen tämmönen paha, paha aborttien kannattaja.![]()
Eräs palstan oma kohujulkkis. Aiheuttaa kohua myös palstan ulkopuolella.
Raksuttaako?![]()
ninatt
Eräs palstan oma kohujulkkis. Aiheuttaa kohua myös palstan ulkopuolella.
Raksuttaako?![]()
Kauniita unia, sikiöiden kuvia kaikille! :flower: Mulla ne varmaan tulee kummittelemaan uniin, kun olen tämmönen paha, paha aborttien kannattaja.![]()
Oliko jeanine ninatt? ninatt Oletko kohujulkkis myös muuten ja missä ja miksi?
Öitä myös sinne! Ja kaikille muillekin!
Mä itse suhtaudun aborttiin lähtökohtaisesti negatiivisesti, mutta hyväksyn sen useimmissa tapauksissa.
Vaikka eipä se mun asia ole lähteä toisten asioita hyväksymään tai tuomitsemaan.
Kauhee sua tytsiJos en tuolla toivotuksella nuku hyvin nii en koskaan. Sulle vaan jotain kauniimpia kuvia hmm esim opintopisteitä!
En onneksi nähnyt unta sikiöistä.![]()
Ajattele tota ensi kerralla jo rakastelsasi.
Joo emmäkäänMuuten olin kyllä taas nähnyt jotain ihan ihme unia vissiin kun olin jostain syystä riisunut yöpaidan pois...
En jaksanut lukea koko ketjua...mitä ton ikäinen tekee sängyssä muutakuin nukkuu?:O