Kohta 15-v. ja raskaana(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 15-v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauniita unia, sikiöiden kuvia kaikille! :flower: Mulla ne varmaan tulee kummittelemaan uniin, kun olen tämmönen paha, paha aborttien kannattaja. :D

Öitä myös sinne! Ja kaikille muillekin! :)

Mä itse suhtaudun aborttiin lähtökohtaisesti negatiivisesti, mutta hyväksyn sen useimmissa tapauksissa.

Vaikka eipä se mun asia ole lähteä toisten asioita hyväksymään tai tuomitsemaan.

Öitä myös sinne! Ja kaikille muillekin! :)

Mä itse suhtaudun aborttiin lähtökohtaisesti negatiivisesti, mutta hyväksyn sen useimmissa tapauksissa.

Vaikka eipä se mun asia ole lähteä toisten asioita hyväksymään tai tuomitsemaan.

No se riittää kun ei muita tuomitse. Ja aika monesti vastustajilta menee ohi se, etten minäkään kannata abortteja vaan aborttiOIKEUTTA. Ihannehan tietenkin olisi, että valistuksen ja muun tuen kautta päästäisiin siihen, että niitä täytyy tehdä mahdollisimman vähän.

No jos helpommalla haluaa päästä, ni ostaa sen testin muutamalla eurolla apteekista tai ihan marketista. Ne on ihan luotettavia kyllä. Mut jos tykkää tehdä asioita monimutkasesti, niin voihan sitä sitten käydä vaikka missä kouluterkalla tai terveyskeskuksessa testailemassa. Ihan oman maun mukaan.

Pidän peukkuja, että et ole raskaana. Jatkoa ajatellen kannattaa hankkia joku kortsua luotettavampi ehkäisymenetelmä!

Yhteistyössä