Mä olin tukehtua nauruun (miehen iskurepliikki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Awwwww... Reppana :D
Toisaalta, en kyllä ite varmaan parempaa keksis, ku en mikään iskijätyyppi ole..

(pahin/paras iskurepliikki, mitä ite oon kuullu on: "mikäs losoperse se täällä istuu?". Tämä mieheltä tuntemattomalle naiselle baaritiskillä. Ja uskomatonta, mutta totta: muija oli täysin myyty ja lähes kymmenen vuoden jälkeen ovat edelleen yhdessä :D)

Awwwww... Reppana :D
Toisaalta, en kyllä ite varmaan parempaa keksis, ku en mikään iskijätyyppi ole..

(pahin/paras iskurepliikki, mitä ite oon kuullu on: "mikäs losoperse se täällä istuu?". Tämä mieheltä tuntemattomalle naiselle baaritiskillä. Ja uskomatonta, mutta totta: muija oli täysin myyty ja lähes kymmenen vuoden jälkeen ovat edelleen yhdessä :D)

Mä putoan uudelleen ja uudelleen, kun tuota tilannetta mietin :D Ja samalla vähän nolottaa, kun vaikka naurankin sellaista iihan positiivista naurua, niin tietyllä tapaa nauran kuitenkin sille poloselle :)

Tiettyihin ihmisiin iskee tietynlainen huumori. Mä en tiedä olisiko tuo losoperse ollut se munhun parhaiten tehoava (todennäköisesti ei), mutta mut on isketty kutsumalla mua nartuksi...sitäkin sanaa kun voi käyttää myös ihan positiivisessa merkityksessä :D

Ou nou :D

Mä oon myös suht onnellinen, ettei tarvitse enää olla liikenteessä "siinä mielessä". Reilun vuoden ehdin aktiivisesti käydä treffeillä ja jeesus sentään mitä urpoja siihen vuoteen mahtui :headwall:

Yhteistyössä