Keksikää minulle uusi ammatti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt hoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt hoitaja

Vieras
En jaksa uskoa, että joskus meillä on työpaikalla tarpeeksi hoitajia hoidettaviin nähden. En enää jaksa tuota kiirettä ja jatkuvaa " voitko tehdä myös iltavuoron" tyyliä, kun ei sijaisia ole.

Tykkään tehdä kampauksia, mutta käyköhän ne aineet hengitykseen, kun on astma.

Kosmetologin ammatti kiinnostaisi.

Apteekkiala olisi ok, lääkehoitoa kun olen opiskellut.

Terveydenhoitaja ja töihin neuvolaan?

Keksikää minulle lisää ammatteja, joissa palkka olisi ok (nyt jää käteen n. 2000e/k. Laittakaa työn hyviä- ja huonoja puolia.
Kuinka kauan kkoulutus kestää jne..

Ja olen pienen lapsen äiti, ehkä max kaksivuorotyö, muttei enää kolmivuorotyötä.

Joissa astman kanssa pärjää.
 
Siis ootko lähäri vai sh? Jos olet sh, en heittäisi koulutusta hukkaan vaan jatkaisin erikoissairaanhoitajaksi (esim. terveydenhoitaja, psykiatrinen sairaanhoitaja) ja siitä vielä esim. perheterapeutiksi.
 
[QUOTE="vieras";25221570]Siis ootko lähäri vai sh? Jos olet sh, en heittäisi koulutusta hukkaan vaan jatkaisin erikoissairaanhoitajaksi (esim. terveydenhoitaja, psykiatrinen sairaanhoitaja) ja siitä vielä esim. perheterapeutiksi.[/QUOTE]

Erikoissairaanhoitajan koulutusta ei ole enää olemassakaan. On vain eri suuntautumisvaihtoehtoja kuten lapset tai mielenterveys- ja päihdetyö. kaikilla sama ammattinimike Sairaanhoitaja (AMK).
 
Tämä kiinnostaa myös minua. Olen samassa jamassa oleva sairaanhoitaja (leikkaus-ja anestesiaan suuntautunut). Nyt olen äitiyslomalla ja ahdistaa ajtus palata vanhaan hommaan. Ajattelin jäädä hoitovapaalle ja samalla sitä voisi opiskella jotain, mutta mitä???
 

Yhteistyössä