V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25258163:Valitettavasti välillä tuntuu sille, että tietä vaurauteen ei anneta. Vaikka kuinka teet töitä, maksat kokoajan enemmän veroa. Mahdollisuudet ovat pienet ja hitaat vaurastua suomessa normityöllä.
Sepä se ja tuo tasapäistäminen on kehityksen este.
NL:ssa kaikilla oli sama palkka ja sen tarinan lopun tietää jokainen...