K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
 
Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
Tainnut polttaa sillat kaikkiin.
 
Seurasin vielä jokin aika sitten tätä superfania Instagrammissa. Kukaan ei muuten halunnut hänen kanssaan festareille katsomaan Käärijää vaikka oli VIP-Lipput tarjolla. Tämä taisi olla viimeinen niitti hänen fanituksen loppumiseen. En muuten usko hetkeäkään että fandom olisi syypää hänen poistumiseen. Taisi rahat loppua ja katkeroitu kun ei pääse keikoille.
Hänhän oli osa sitä isompaa kääryle-faniryhmää. Menikö välit poikki heihin?
 
Entäs jos se K:n suuri ilmoitus kotiväelle kuuluikin näin: Istukaahan alas. En tiedä olenko normomies enkä tiedä, haluanko enää pitkää parisuhdetta naisen kanssa. Koittakaa kestää.
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.
 
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.
Ja sinäkin hullu jauhat niistä täällä🙄
 
Entäs jos lakkaisit olemasta parafani ja keskittyisit vain asioihin, joista tiedetään ja jotka kuuluu faneille. Toi on vain sun haaveilua ja typerää shippisatua. "Suuri ilmoitus" on myös ihan sun keksintöä. K sanoi haastiksessa, että istutti vanhemmat alas keskustelemaan tai jotain sinnepäin. Yksityiselämän asiat ei edelleenkään kuulu faneille, joten anna olla jo. Ehkä puhui erosta, ehkä terveysjutuista, urapaineista, strssistä jne. EI KUULU MEILLE.
No onhan se nyt vähän isompi ilmoitus kuin denssimerkin vaihtaminen jos "istuttaa' porukat alas...😏 Älä sä siinä mikromanageroi
 

Yhteistyössä