?
....
Vieras
Minäkään en ajele karvoja sen takia että ilman karvoja tuntisin itseni tosi alastomaksi, häpyhuuletkin näkyis jossain uimahallissa kaikille jos ei ois karvoja, mukavempi että ne on piilossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkään en ajele karvoja sen takia että ilman karvoja tuntisin itseni tosi alastomaksi, häpyhuuletkin näkyis jossain uimahallissa kaikille jos ei ois karvoja, mukavempi että ne on piilossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Göbbels;25269391:Ihan käsittämättömiä näkökulmia naisten perushygieniasta! Eikö pehkoperseet kuulu historian havinaan sota-ajalta tai korkeintaan Itä-eurooppalaisille "urheilija"naisille? Oman hygienian arvojen ja pohtimisen lisäksi saattaisi olla hyvä kysyä mielipidettä miehiltä, vaikkei ketään sinällään tarttekaan mielistellä. En tunne yhtään miestä, joka pitäisi hoitamattomia "beavereita" mitenkään viehättävinä naisen muista ominaisuuksista huolimatta.
Ei meillä miehilläkään hoitamaton alapää liene kenenkään naisen unelma? Ei ainakaan kukaan ole pitkää tai tuuheaa karvoitusta kaivannut ja jätän itse jokaisen pehkoperseen rauhaan tai ainakin kielikurssilleni ei pääse edes luomuun vedoten. Tietyn mittainen sänki saattaa aiheuttaa tuskaa miehille, vaikkei sinällään olekaan luotaan työntävä.
Käsittämätöntä puritaanisuutta. Posliini kunniaan ja seksi kaikille nautittavaksi!
Narullako peität pillun?
Voi olla aika etova näky uimahallissa kun joku tantta siellä ylpeänä peittää pillunsa karvakasalla ettei häpyhuulet näy.
Aja karvat ja osta uimapuku tai alaosa joka peittää häpyhuulet.
Täh? Oletko taiteilija? Tuossa ei ole päätä eikä häntää.
Tämä on niin totta. Kamalan vaikeaahan se on myöntää, että apinana perässä mennään. Kaikki ovat ihan itse, maailman ensimmäisenä, keksineet pillukarvojen ajelun. Ihan kuin meikkaamisen ja hiusten laittamisen, ei kukaan ole mihinkään vaikuttanut, minä itse keksin.Ja vaatteissakaan juuri kukaan ei seuraa muotia ja pukeutuu omanlaisesti. Silti puolet pimuista on samat Only/H&M-kamat niskassa.
Posliinia EI voi perustella millään. Se EI ole hygieenisempi. Se EI ole houkuttelevampi ainakaan niille miehille jotka osaavat naista panna, ehkä Nico-Petteri 17v voi tykätä siloisesta kun ei vielä oikeasti naista edes halua. Se EI ole paremman näköinen, onhan naisella luonnostaa tumma kolmio jalkojen välissä eikä vain nahka jossa halkio.
Miten syömishäiriö liittyy pillukarvoihin?
Tämä on niin totta. Kamalan vaikeaahan se on myöntää, että apinana perässä mennään. Kaikki ovat ihan itse, maailman ensimmäisenä, keksineet pillukarvojen ajelun. Ihan kuin meikkaamisen ja hiusten laittamisen, ei kukaan ole mihinkään vaikuttanut, minä itse keksin.Ja vaatteissakaan juuri kukaan ei seuraa muotia ja pukeutuu omanlaisesti. Silti puolet pimuista on samat Only/H&M-kamat niskassa.
Posliinia EI voi perustella millään. Se EI ole hygieenisempi. Se EI ole houkuttelevampi ainakaan niille miehille jotka osaavat naista panna, ehkä Nico-Petteri 17v voi tykätä siloisesta kun ei vielä oikeasti naista edes halua. Se EI ole paremman näköinen, onhan naisella luonnostaa tumma kolmio jalkojen välissä eikä vain nahka jossa halkio.