H
hmmmh
Vieras
Miehen 22v poika ja pojan tyttöystävä eivät kyselleet mitä meidän lapsi (8v) haluaa joululahjaksi, ja menivät sitten ostamaan muumimukin -ja lautasen. Tyttö ei kauhesti ilahtunut, koska hän ei oikein välitä mukeista ja lautasista ja olisi halunnut jotain hyödyllisempää. Sanoin että "ihan kiva lahja, mutta olisi ollut tosi kiva jos olisitte kysynyt mitä tyttö haluaa. Mutta varmasti nuokin menevät käyttöön" Siis meinasin, ettei ensi vuonna toistu sama virhe..
Mieheni sitten suuttui ja haukkui minut ja tyttäremme kiittämättömäksi, ja pojan tyttöystäväkin sanoi että "mielestäni kaikista lahjoista kannattaisi kuitenkin olla kiitollinen" loppuillan he sitten olivat aika hiljaisina, taisivat suuttua...
Mitä tein muka väärin? Sanoin kuitenkin kohteliaasti. Ja kiitin lahjastakin. Miksi pitää ostaa kysymättä, varsinkin kun ostaa jotain mistä tyttö ei todellakaan pidä?
Mieheni sitten suuttui ja haukkui minut ja tyttäremme kiittämättömäksi, ja pojan tyttöystäväkin sanoi että "mielestäni kaikista lahjoista kannattaisi kuitenkin olla kiitollinen" loppuillan he sitten olivat aika hiljaisina, taisivat suuttua...
Mitä tein muka väärin? Sanoin kuitenkin kohteliaasti. Ja kiitin lahjastakin. Miksi pitää ostaa kysymättä, varsinkin kun ostaa jotain mistä tyttö ei todellakaan pidä?