Mun lapset on ihania.
Ne ilahtuu aidosti myös mukeista ja lautasista. Muumi-sellaisistakin, vaikka eivät Muumi-ohjelmia ole enää vuosiin katsoneetkaan, eivätkä ole mitään Muumi-faneja.
Poika viittä vaille 6 v riemuitsi ihan täysillä myös mm. pitkistä kalsareista. Totesi että jee, nää on varmasti ihan sopivat, eikä pistele tai purista. Tyttö 8 v sai Muumi-seinäkellon ja tykkäsi kovasti.
Äitiinsä ovat tulleet :saint:. Minäkin kiitän kauniisti lahjasta aina, ja ilahdun sellaisestakin mistä moni norsunetupyllynaama närkästyy ja pahasti ainakin näkemäni ja kuulemani mukaan (ja palstalta lukemani mukaan).
Jos ap:n tarina on tosi, niin minä toivon että tuollaisille kiittämättämille ei osteta ensi jouluna tai synttäreinä yhtikäs mitään. Pthyi.
P.S. Hyasintista; allerginen olen, poikani myös. Osaan silti kiittää sellaisen saadessani - ja laitan sen sitten ulos koristeeksi.