V
"vierailija"
Vieras
meillä miehen lapset kun ovat isänsä luona käymässä niin ovat ulkona niin paljon kun jaksaavat,välissä vaan käyvät syömässä ja nukkumassa päikkärit.kyllä ovat illalla sitten 9 aikaan jo kiltisti nukkumassa.sitten minulla on noin 9kk lapsi niin se on vähän vähemmän ulkona mutta lähes päivittäin olemme ulkona.
ja niin jos on huonoa keliä niin sitten leikitään sisällä ja keksitään muuta kivaa 