:Se "tunne" kun epäilee ja on melko varma selän takana tapahtuan jotain n kauhea..ja ikävä kyllä osuu aika usein tai no mulla aina oikeaan! Mä oon nyt kattonut läpi sormien asioita ja antanut olla..ja toivon,et ne tietyt ihmiset on ottaneet opikseen.. : Mäkin olin joskus sellai et siedin paljon..ja olen nytkin sietänyt,mut seuraava "virhe" ni se olikin siinä.Mä en oo kenenkä pelle enää.

Ja sit lähtee myös pari teinitytsyy

) Oppivatpa kunnioittaa toisten suhteita..
Olkapää paskana,ranteet mustelmil ja kaula mustelmil..siinä eilisen saldo!Kiitti ihan vitusti.Ja täähän oli mun oma vika,JUST! <--
hei mut eihän siinä oo mitää pahaa jos ei lyö.. :// ja nyt jo uhkaillaan et tehdäänn lastensuojelu ilmotusta ja viedään lapset multa yms...helvetin hienoa!
Kunhan saan puhelimen rikkomansa tilalle olen tyytyväinen..enkä halua kuulla ihmisestä enää IKINÄ mitään.... JNE...
HEI lue noi ja MIETI itseäsi äitinä: JOKO VALEHTELET paljon TAI sitten altistat lapset väkivaltaiselle pojalle kotonasi joka myöskin pettää/kö?! sinua. ihmekkö tuo ettet ole kenenkään kanssa väleissä missään paikassa...