Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi? Perustelisitko vähän?
Eutanasiaan liitetään myös käsite; avustettu itsemurha. Pysyykö se vaan sairaiden kohdalla, vai leviääkö armokuolema myös muihin itsaria haluaviin?
Mihin vedetään raja? Kuka sen määrittelee, milloin on oikea aika lähteä? Kuka ottaa vastuun?
Lisäksi entäpä jos potilas ei ole järjissään, ja tietoinen omasta tilastaan. Silloiuuntuntoisluotettavana
Entäpä jos ihminen ei ymmärrä asiaa? Kuka tekee päätöksen hänen puolestaan?
Mutta siis itseäni alati vaivaava kysymys tähän liittyen; miten perustelette sen että voitte päättää siinä määrin toisten elämästä että pakotatte ne tulemaan tänne kärsimään??? Toisin sanoen hankitte lapsia.
Itse en koe olevani oikeutettu tekemään toisen puolesta sitä päätöstä.
Pystyykö kukaan täällä tämän tason abstraktiin ajatteluun?
Itse tuotatte ihmisiä, jotka jossain vaiheessa toivoisivat mieluummin olevansa kuolleita, mutta te olette pakottaneet heidät elämään omasta itsekkäästä halustanne. Lapsenne tulevat joskus olemaan vanhoja/ sairaita/ masentuneina itsemurha-alttiita.
Onhan sutkin joku "tuottanut" ( outo sana )
Entäpä jos ihminen ei ymmärrä asiaa? Kuka tekee päätöksen hänen puolestaan?
Pystyykö kukaan täällä tämän tason abstraktiin ajatteluun?
Itse tuotatte ihmisiä, jotka jossain vaiheessa toivoisivat mieluummin olevansa kuolleita, mutta te olette pakottaneet heidät elämään omasta itsekkäästä halustanne. Lapsenne tulevat joskus olemaan vanhoja/ sairaita/ masentuneina itsemurha-alttiita.