Mikä niissä huonosti kohtelevissa, välinpitämättömästi käyttäytyvissä miehissä oikein vetoaa naisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Hei, Let`s pohditaan! :p

Mikä niissä huonosti kohtelevissa, välinpitämättömästi käyttäytyvissä miehissä oikein vetoaa naisiin? Ja tää nyt on ihan tälleen viihteen näkökulmasta heitetty juttu, vaikkakin kyllä se ihan tosielämään asti ulottuu tämä kuvio.

Mies joka kohtelee kuin ei välittäisi paskan vertaa, nainen on ilmaa, saa silti ihan lääpälleen. Kemiaako vain?

Mietitäänpä vaikka eniten mainittuja elokuvien tai sarjojen miehiä, Ylpeys ja Ennakkoluulo-sarjan Mr. Darcy tai Sinkkuelämää-sarjan Mr.Big.

Tai uusimpana Twilight-leffan (sen ykkösen, jota pystyi vielä katsomaan, haha) herra vampyyri.

Kaikki on sellasia etäisiä, eivät näytä ihastustaan vaan lähinnä päinvastoin. Nauttivat kun nainen roikkuu kintuissa.

:popcorn:

Nainen haluaa olla se, kun muuttaa miehen.
Nainen haluaa haasteen ja valloittaa ja tehdä hirviöstä sankariprinssin, sen ikioman.
Naiselle on luettu likaa satuja. Naiset uskovat satuihin.
Nainen on typerä hanhi ja optimisti, kun haluaa nähdä mörkäleessä murusen.

Itse tunnustan,että silmääni hivelee sellainen riski renttu mies, se jännityksen tunne,kun ei tiedä koska tapahtuu jotain,ja monet ns. rentut ovat perusluonteeltaan kilttejä,kunhan vaan saa avatuksi sen kovan ulkokuoren. Ystävinä kuitenkin parempi.

Nainen haluaa olla se, kun muuttaa miehen.
Nainen haluaa haasteen ja valloittaa ja tehdä hirviöstä sankariprinssin, sen ikioman.
Naiselle on luettu likaa satuja. Naiset uskovat satuihin.
Nainen on typerä hanhi ja optimisti, kun haluaa nähdä mörkäleessä murusen.

Ja vielä, että naiset katsoneet liikaa romanttisia elokuvia? Lukeneet liikaa Harlekiineja? (Onks niitä edes enää?) :D

Naiset on ääliöiä, jotka kuvittelee, että voivat rakkaudellaan parantaa/muuttaa kusipää rentun kunnon perheen isäksi. KUnnollinen mies ei kelpaa, kun pitää olla sellainen ihana renttu, joka tarjoaa haastetta ja jännitystä arkipäivien harmauteen. Onhan se ihan ristuksen jännittävää, kun ei tiedä missä ukko on, hakkaako se tänä la-iltana, onko tilillä rahaa ruokaa, vai onko se ehtiny juoda ne. Naiset on miehiä typerämpiä, yks mies sadasta, jos niinkään moni, sietäis eukoltaan moista käytöstä.

Saalistusvietti, huono itsetunto, lapsellisuus..
Mikäs sen itsetuntoa hivelevämpää, kuin aikaisemmin täysin kylmästi kohdellut mies yhtäkkiä kohdistaakin kaiken huomion suhun. Yleensä nää rentut vielä kiinnostuessaan sitten jumaloi ja palvoo, kunnes taas muuttuvat etäisiksi ja katoaa. Huono itsetuntoinen nainen jää tähän koukkuun, eikä osaa eikä pysty lähtemään suhteesta. Ja sehän sopii rentulle. Lisäksi jos naikkonen on vielä kuorrutettu lapsellisuudella, niin se kuvittelee pikkupäässään muuttavansa miehen rakkaudellaan unelmien prinssiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25425490:
Itse tunnustan,että silmääni hivelee sellainen riski renttu mies, se jännityksen tunne,kun ei tiedä koska tapahtuu jotain,ja monet ns. rentut ovat perusluonteeltaan kilttejä,kunhan vaan saa avatuksi sen kovan ulkokuoren. Ystävinä kuitenkin parempi.

Niinpä niin... :laugh:

Tässähän se nähtiin, mitä naiset kuvittelee.

Minuun henkkoht ei vetoa yhtään.

Mulla se toimii todistetusti toisin päin: mitä välinpitämättömänpi ja sikamaisempi mä olin miehille, sitä enemmän ne juoksi perässä. Pystyi vetään sinkkuaikoina uskomattomia tempauksia ja ei muuta kuin ruusuja ja rakkauden julistuksia sateli ovista ja ikkunoista..

Se näköjään toimii kumpaankin suuntaan :D

Yhteistyössä