Minua jostain syystä ärsytti. Tilanne oli siis se, että oltiin tiellä, kun myyjä tuli asettelemaan leipiä hyllyyn. En huomannut ajoissa, joten en ehtinyt itse siirtää rattaita. Olin valitsemassa kasviksia hyllystä ja seurasin vain sitä, ettei takaa kukaan asiakas yritä päästä ohi. Myyjä tulikin sivusta, joten siksi en ehtinyt reagoida. Otti vain kiinni rattaista, joissa siis oli lapsi, ja lykkäsi mitään puhumatta pari metriä eteenpäin. Siinä kohdassa kerkesin hätiin, pahoittelin, että oltiin edessä ja jatkoin lapsen kanssa matkaa. Kasvikset jäi hyllyyn...
Tai siis ei se myyjä puhumaton ollut, taisi se tervehtiä, mutta ei muuta.
Sanokaas nyt, oliko hölmöä ärsyyntyä? Ei minua olisi haitannut, jos tyhjiä rattaita siirretään, mutta kun kyytissä oli lapsi...
muoks. Lisään vielä tännekin, että tuossa kaupassa ei voi käydä olematta jonkun tiellä. Eli en tehnyt mitään väärin, vaikka rattaat myyjän tielle päätyivät. Käytävät ovat niin ahtaat, ettei niihin sovi kuin yhdet kärryt kerrallaan, eikä niitäkään saa reunaan. Tai siis saa, ovat aina molemmissa reunoissa yhtä aikaa.
Tai siis ei se myyjä puhumaton ollut, taisi se tervehtiä, mutta ei muuta.
Sanokaas nyt, oliko hölmöä ärsyyntyä? Ei minua olisi haitannut, jos tyhjiä rattaita siirretään, mutta kun kyytissä oli lapsi...
muoks. Lisään vielä tännekin, että tuossa kaupassa ei voi käydä olematta jonkun tiellä. Eli en tehnyt mitään väärin, vaikka rattaat myyjän tielle päätyivät. Käytävät ovat niin ahtaat, ettei niihin sovi kuin yhdet kärryt kerrallaan, eikä niitäkään saa reunaan. Tai siis saa, ovat aina molemmissa reunoissa yhtä aikaa.
Viimeksi muokattu: